Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Ninnie - 10 augusti 2011 20:45


Määääätt....


Har nyss suttit och smällt i mig ett ex antal räkor, cocktail Tomater och gott bröd med Älskling och lilla "A"s gudmor Sanna   Det smakade riktigt gott kan jag lova ;)


*klicka på bilden för större bild*


   



Var iväg med sanna och handlade lite förut och "råkade" få med mig en Marabou med non-stop i   


 

Upptäckte när vi kom hem att Coop har börjat stöld märka sin marabou choklad 

jag såg i affären att det satt en gul lapp på chokladen (och det var bara Maraboun) och att det stod tack för att du handlat hos oss! men tänkte inte mer på vad det stod fören vi kom hem..


 

Har dom sådana problem med snatteri av just Marabou att dom behöver stöld märka?

Då finns det väl lättare saker att snatta än en stor Marabou?!  


  


Hunnit med att fixa lite i lägenheten och diska medans jag sprungit mellan tvättstugan..och innte har Lilla "A" haft något i mot det heller trots massa spring i trappor   Får väl SPRINGA nästa gång jag ska ut i trappuppgången..



Nehe..nu ska jag vara social innan Sanna ska rulla hemåt  

Syns imorgon!!


 

  



Av Ninnie - 10 augusti 2011 10:04



Ny dag och nya tag är det som gäller!!


Marcus har bokat tvättstugan hela dagen så idag MÅSTE jag springa i trappor så jag kan ju hoppas på att lilla "A" tröttnar och bestämmer sig för att vilja komma ut istället  Men det är väl tveksamt? tror vårat hjärta bestämt sig för att stanna inne i värmen och det i det yber lilla utrymmet som finns kvar  Hmm..kanske skulle dunka hög musik (nu är grannen jobbar) och leka hårdrockare ett tag?! kanske kan funka..men nä!


  KOM UT NU!!!


Magen har ju sjunkit så mycket att mer eller mindre släpar i backen (okej.liiite överdrivet, men det känns så )! Och föryld har man gått och blivit oxå men har nog lite mig själv att skylla, var ju hemma hos mamma och pappa i förrgår till igår och både mamma och lill-snutta (Sissela) var förkylda..men hallå, man kan inget annat än att ta upp och snosa igenom sisselas blonda hår och pussa hennes (en så länge) bebis kinder 


   ja men titta här!!!

Försök gå förbi detta och intala dig själv att INTE krama, puss och leka med denna tös?!

TOTALT OMÖJLIGT!!!

  


Tänkte dra fram snabel draken snart och låta den göra sitt, ska även diska upp det lilla som finns och plocka lite i lägenheten (ovanligt..nä) +hinna springa mellan tvättstugan!

I eftermiddag får vi besök av Sandra  så får väl passa på at hinna baka något..om jag finner ork till det..blev ju väckt 08.30 av ett samtal från något jävla hotell  som "bara" ville ställa några frågor så som vad jag tyckte om just DERAS hotell och vilket hotell jag tyckte var bäst!? men hallå...för det först har jag ALDRIG hört talas om deras hotell och för det andra har jag väl sovit på hotell 1-2gånger(?) i hela mitt  liv och det var utomlans  och då var jag väl typ 7-8år(?)..suck!!


Aja..nu ska jag försöka få något gjort! Förresten..tror det vankas oväder^^


  hahaha^^


Bloggar mer senare

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards