Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg under december 2013

Av Ninnie - 3 december 2013 12:15



Tisdag och ny vecka..Vi är även inne i December och det är SNART julafton, Helt sinnessjukt vad snabbt tiden har gått. På både gott&ont så är det skönt att börja på et nytt år..


Jag börjar veckan med att skälla ut våran lätt "dementa" granne!! Hon har stört sig länge på oss "ungdommar" och idag rann bägaren över efter att hon slog upp dörren på min lillasyster ovh hotade med att polisanmäla henne och hon skulle minnsan se till att Fiia inte skulle vara där (jag ska tillägga att hon klagar på folk som röker och trodde att fiia rökte). När jag då gick ner och frågade om det fiia sagt stämde så blev hon SKITFÖRBANNAD och stallde sig så nära mig att jag näst intill kunde räkna hennes gråa näshår  

Nä, då var det tydligen fiia som vart otrevlig och det var minnsan första gången hon smällt upp dörren (och det är ett STORT bullshit för hon har jag det förut när  min far satt utanför dörren) Jag sa till henne att vi har bott här i över 2år och hon har inte gjort annat än att gapa och skrika på oss och vart otrevlig, Då började hon gapa en massa och slog igen dörren i facet på mig och jag råkade kanske slinka ur mig F*ttK*rring...  Jag har försökt vara trevlig mot henne men nu kan hon fet glömma min respekt! Hon ska inte tro att hon kan springa runt och tro att hon är någon speciell bara för att hon tillhör den äldre generation och jag är så trött på att bli behandlad sopm skit och när min vänner/familj blir lidande så kan eller tänker jag inte hålla käften!!


 


Jag funderar på att slänga upp ett videoblogg inlägg senare, kanske till&med redan idag. Har lite ider om att blogga om 3saker som jag tycker väldigt mycket om. Kan det vara intressant att höra på? Eller ja, jag får väl göra det intressant  höhö   Tycker synd om min stakars youtube kanal som inte blivit uppdaterad på bra lääääänge så det är nog på tiden att den får sig ett lyft. Funderar även att en ny Cover men lite förslag skulle inte skada   




 





Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards