Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av Ninnie - 4 augusti 2011 19:38

GOD KVÄLL!!



BM besöket gick kanon och jag hade inge äggvita kvar i urinen och Lilla "A" har äntligen fixerat sig   alla prover såg fina  ut, det ända som hon påpekade var att jag ska dricka järn droppar (men det visste jag redan ^^)! Så nu hoppas vi på att vårat hjärta kan  titta ut till helgen så jag slipper bli igångsatt!


Innan besöket hos BM var jag på banken och fixade min bankdosa så nu äntligen kan jag kasta in räkningar via internet! Åkte sen hem till mamma och pappa i Kumla och åt mat och tittade på när dom minsta bröderna lekte i Sisselas pool^^

Och där det plaskas med vatten, där kan kan man räkna med att tiken Tequila är haha  


*klicka på bilden för större bild*

     

mitten bilden är på en drunknad soldat ;)


 

det är ganska kul hos BM med alla spännande och goda leksaker^^


Efter BM besöket gick iväg till torget där pappa och Liam satt och väntade  Helt plötsligt frågade mamma om jag var sötsugen..och jag var ju tvungen att erkänna att jag var ju   liiiite sötsugen   så hon sprang i på Sveas och kom ut med en galet god bulle med svartvinbär på 


   

Jätte dålig bild  men kunde inte se bilderna ordentligt när jag satt ute 


Efter det gick jag iväg för att ta bussen hem..bussen gick 16.07 och jag kom 16.08 och missade precis bussen och nästa skulle gå 17.35   Men som tur va så var Marcus jobbar kompis i Kumla så jag fick åka med dom hem 

Väl hemma upptäckte jag att jag självklart lyckats bränna min rygg och axlar så jag lär ju vara på ett strååålande humör imorgon..eller så inte  ...


Nä, nu ska jag titta på Ullared och mysa med Marcus innan sängen kallar!


 

  

Av Ninnie - 4 augusti 2011 09:33



godmorgon Godmorgon folket 


Det är den 4 Augusti idag och dagarna bara flyger förbi! Alla säger att dom sista gravid veckorna går långsamt men det har jag inte upptäckt  Känns som om det var igår jag talade om för Marcus att han skulle bli pappa och för mina föräldraratt dom ska bli mormor och morfar och det var den 20 December! Tiden efter det har vart helt magisk fast jag har haft lite svårt att förstå att faktiska JAG ska bli mamma. Det var efter första ultraludet som allt gick upp för både mig och Marcus att det är faktiskt finns något i min mage som är vårat, BARA vårat! Men just då var lilla "A" ca 4cm  

och jag kunde inte föreställa mig själv sittandes där jag sitter nu med en stoor mage i vädret..men jag älskat verkligen  


PGA av på gränsen till havandeskapsförgiftning så får jag inte gå över tiden och kommer därför bli igångsatt den 15 Augusti, men  lilla "A" är beräknad den 13 men eftersom det är på en lördag och dom sätter inte igång på en helg (om det inte är jätte akut) så då får vi vänta!

Men då hinner vi å andra sidan fira min lillaSyster som fyller den 14 Augusti!


Jag är fortfarande inte nervös över förlossningen men där i mot över att bli igångsatt  Så min mamma har lovat att vara med och stötta oss under hela den tiden och det känns fruktansvärt skönt! Om Lilla "A" väljer att komma tidigare får mamma snällt vänta hemma som alla andra    

 


Nu ska ska kasta på mig lite smink och några tunna kläder (fick veta av älskling som ringde och sa godmorgon att det är varrmt ute) och efter det ska jag knalla iväg till Banken och få hjälp att "starta om" min bankdosa och efter det ska jag sätta mig på bussen till mamma och pappa i Kumla och även göra ett besök hos BM 


Ha en underbara dag

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards