Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Ninnie - 2 augusti 2011 20:01


HEEEEJ!!!!

ojoj...

Nu har det vart tyst ett tag här men det har att göra med att våran "braiga" dator har fått för sig att ge upp och vägrar att starta  så nu får vi använda den andra som lätt blir för varm och muppar ihop sig och stänger av sig >.< så vi får ha våran lilla fläkt vid så den! så nu  hoppas jag på att jag kan blogga lite ^^


Är inne i Augusti nu och jag hoppas på lika många fina besökare denna månad som förra, då jag nästan var uppe i 900st  

  


Går dagen spenderades hos mamma tsm med min kusin Emma och några av syskonen innan  det var tajm att gå iväg till BM (skulle vara är vid 16.00) Hos BM gick allt bra, men har börjat samla på  mig vätska i benen som gjort att jag gtt från 62 till 65,5kg på bara ett par dagar =/ Så nu har jag fått order av både mamma och BM att dricka mer så jag kissar ut mer..men jag har sååå svårt för att dricka vatten    men å andra sidan, nu ska det vara sjukt varmt i veckan så då kommer jag nog få i mig mer! Har fortfarande en +1a av äggvita i urinen så jag läcker fortfarande, men blodtryck och allt annat ser bra ut så så länge allt ligger "normalt" så är läget inte allvarligt   nästa besök är på torsdag!


    Snart är du här vårat lilla hjärta    


Idag var jag iväg och fikade med Marcus och hans jobbar kompisar i värmen..mycket trevligt! Men ska denna J*vla värme fortsätta så här så vet jag någon som kommer vara sur  


nehe..bloggar mer senare (om inte datorn hinner dö) för nu ska jag kolla allsång på skansen^^


 

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards