Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg under januari 2013

Av Ninnie - 28 januari 2013 22:08


Nä..nu ska denna trötta gammla kärringen gå och sova!! Ja för gammal känner jag mig och "kärring" är jag nog i mångas ögon ;)

Har vart så sjukt galet trött på sista tiden så!! Jävla omslag i vädret som gör't, nu vill jag ha ljusa tider så man blir lite piggare :D

Upp tidigt imorgon och iväg till dagis..

NATTI <3

Av Ninnie - 28 januari 2013 17:44

Matkoma delux!!

Lilleman springer av sig sin sista energi och jag har slagit ner arslet i soffan för att invänta Bolibompa och kvällen :) usch är så trött så jag tror det blir en tidig kväll igen (kröp ner i sängen vid 21.00 igår)..men först ska jag kolla på Farmen och så börjar tydligen Ullared ikväll :D

Av Ninnie - 28 januari 2013 14:43

Så..jag ber om ursäkt för mitt lilla blogg uppehåll men nu är jag tillbaka!!

Amadeus började första inskolnings dagen på dagus idag :D det gick super bra och han var inte ett dugg intresserade av oss^^ det var ju MASSOR av leksaker och barn att leka med hihi. Personalen var super trevlig och lokalerna jätte fina! Det var en trött kille vi fick sätta i vagnen när vi skulle hem och han somande omedelbart i sin säng när vi kom hem <3

Nu är det bara några få ynka fjutt dagar kvar till vi ska till Uppsala! Och Deus pratar med ullis nästan varje dag och planerar helgen ;) vet inte riktigt vad dom plandrat med tror jag har hört något om pulka åkning;)


Fick ett samtal från polisen förut..det gällde en eventuellt anmälan på en kille som trakaserat en kompis i över 1år och som även vart på mig vid olika tillfällen och det komma att användas som bevis mot honom! Jag ska bara leta på lite "intressanta" saker och sen återkomma till polisen..


Usch..jag känner mig super stressad över något :O det känns som om vi har något planerat i eftermiddag men det har vi inte (tror jag!?) Nä..ska nog ta mig en kopp te och försöka slappna av lite :)
Jag ska diska lite snarr och sen förberede maten: kykling, ris, currysås och grönsaker!

Av Ninnie - 18 januari 2013 14:40



Usch..börjar bli galet trött på denn skit snö!! Det är kallt och blött och att köra vagnen i denna snö är INTE kul! Den "stora" vagnen släpper ut luft ur däcken så jag måste krångla med den den lilla OSMIDIGA vagnen som annars är jävligt smidig! Så jag får jag stanna 14 gånger på 1meter..(typ ^^ ) och räkna till tio för att inte få ett så kallat "agresivit" utbrott HAHA närrå så illa är det inte..bara nästan ;D

Men om några månader är det sommar och sol och då klagar jag väl på det istället :P

Jag ska städa och dammsuga..men väntar med det tills lilla söt vaknat så han får sova ordentligt. Jag ska i även ta ett ryck i hans lilla rum så man slipper slå halvt ihjäl sig på kvällen när man går in till honom ^^
Sen ska vi ta oss en promenad till Ica/Coop och möta upp älskling så vi kan handla lite :)



Av Ninnie - 18 januari 2013 13:27



Jag bara MÅSTE tipsa er om denna sjukt duktiga tjej!! Hon har gjprt MASSOR av videos på hur man sminkar sig till olika kändisar   Hon är otroligt duktig!! Skulle jag försöka sig på det så kan jag garantera att att pizza budet vänder om jag öppnar dörren HAHAHA





för mer sminkningar så heter denna tjeje Dope2111 på YouTube

Av Ninnie - 18 januari 2013 12:56



Amadeus tar sig en promenad runt lägenheten och pratar med Ullis.

Han har nog sätt oss när vi pratat i telefon hihi

 

 


 

 

 











Av Ninnie - 17 januari 2013 21:44



Rättar till lite i mitt inlägg om att vi åker till uppsala om 1vecka..jag ljög :( Närrå..jag ljög inte ;) men jag tänkte liiiite fel (inte bara jag). Jag tror vi längtar så mycket att vi vill att det ska vara nästa vecka ^^

Men vi åker om 2(!!) Veckor..

Av Ninnie - 17 januari 2013 20:37



Åh passfotot blev så FINT!! Ja, för både marcus och Deus ;) och vi/polisen lyckades få en toppen bild på första försöket :D så i nästa vecka är lilla mini-fis ägare av ett eget pass hihi..

Sitter just nu med en jäkla mat-koma :S men om timme så ska ni se att jag är hungrig igen..det brukar vara så tyvärr! Igår tex så gick jag och la mig mätt o så..mm men vaknade svin hungrig och skakig!

Just det..ikväll är det fråga Olle :D kvällens program ska handla om...fisar O.o å det kan ju bli....spännade HAHAHA kanal 5 klockan 22.00

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards