Mitt Liv Enligt Mig Själv

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

värdens sämta mamma?

Av Ninnie - 12 januari 2012 20:51



*GÄÄÄÄSP*...


hellu alla blogg läsare, undrar vem som blev min 100e besökare idag då??   

Undrar vad som har gjort min blogg så speciell idag? för annars brukar jag bara ha runt 50-60 besökare   men idag har tydligen vart någe mer intressant som gjort att så många fler har vart inne och kika^^  Men jag har IOFS hittat min blogg på div sidor där dom tipsar om olika bloggar så så förskräckligt dålig kan inte min blogg vara..eller?  


Men men..kul med nya besökare! Välkomna! 


Har en överpigg Deus på golvet som har lärt sig att ställa sig på armbågarna och knäna samtidigt och har även kommit på att det går att gunga framåt, fast det kanske inte går så bra alla gånger då det kan sluta i en face-plant hahaha..men jag kör stenhårt på det här med att inte springa fram och putti nutta så fort han slår sig lite och börjar gråta, för oftast kommer han på när man fjantat med honom ett tag att det kanske inte gjorde så jäkla ont i allafall    Jag kanske är en jätte hemsk mamma som inte tröstar och gosar när han slår sig lite eller rullar över lite för snabbt så han slår huvudet i golvet (där det OFTAST är en filt i mellan) så han börjar gråta? men jag resonerar som så att han kommer få värre skador en lite ont i huvudet och pannan som då kommer vara mer värda att trösta! Och jag vill inte ha en liten grin-sill som börjar gråta för minsta lilla! SEN FÅR NI TYCKA VAD NI VILL! 


Hur tänker du och vad gör du när det kommer till tröstande?


Imorgon Marcus underbara pappa och fru och stannar tills på Lördag! Längtar massor och det ska bli super kul    Och tror Deus tycker det ska bli ännu roligare^^

Imorgon ska jag och sanna iväg och förbereda inför dopet och inhandla det sista och sen testa lite kläder och så..en tjej dag..a okej, Amadeus ska vara med men han får hålla sina åsikter för sig själv  hihihi...


Nä nu ska jag ut och göra en flaska Lälling till mini-fis och sen sätta ner arslet i soffan och invänta älskling som är i väg med några kompisar  


Bloggar mer senare eller ikväll!


TJAAAAAOOO

  


 

 
 
Ingen bild

Ellie

12 januari 2012 21:19

Du är absolut ingen dålig mamma,,, tycker du gör helt korrekt !
Bättre att de får lära sig från början att man kna inte bli tröstad för minsta lilla..

Jag tycker att du är en suverän mamma överhuve taget :)
Kram <3

Ninnie

12 januari 2012 21:45

tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninnie - 12 maj 2015 19:08


  Oteknisk som jag är så fattar jag verkligen hur man lägger över bilder från mobilen till datorn?! kopplar jag mobilen via sladden (ofc) i datorn så laddar den bara?? Så bilderna från våran roadtrip kommer väl upp någon annan dag HAHA!   Idag...

Av Ninnie - 10 maj 2015 21:52


    Åh så var det söndag iegn och imorrn börjar en ny vecka :)   idag har vi knappt vart hemma. Vi hann knappt gå upp innan vi åkte hemifrån haha. Vi skulle iväg och hämta en matta men kom därifrån med kläder, leksaker och nya vänner :D Barne...

Av Ninnie - 9 maj 2015 20:33

Jag måste bara "tipsa" om en låt men framför allt denna video! Denna grymma unga tjej som endast är 13år dansar modern balett I Sia´s stor hit. under videons gång utspelar hon en raaaad olika känslor. jag kan inte sluta stirra på henne!! Hon  är...

Av Ninnie - 9 maj 2015 19:36

    Kul att se att det var så många som kikade in på bloggen i förrgår ;D Besöks stapeln pekade rakt upp ;)   Igår var det kanon väder ute MEN det blåste någe fruktansvärt och det var ju marken (marknad) men det var inte så lockande att gå :/...

Av Ninnie - 7 maj 2015 19:30

Efter en lååångt blogg stopp så är jag åter igen tillbaka för att ta upp bloggandet!    Just nu är jag inne på en "nystart" i livet och mycket som händer just nu. Jag och M har flyttat isär men är fortfarnde tsm men båda har lite att ordna upp...

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards