Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Ninnie - 18 januari 2012 21:59

Sådär, nu har vi tagit kväll hos familjen Sölving/Öberg..och är väldigt nöjd med dagen  Denna gång var jag duktigare på att ta före och efter bilder MEN 1 smink bild har försvunnit med 3st andra bilder så ni får nöja er med dessa  Miriam, hojta till nästa gång du vill bli sminkad så får vi fixa en ny bild  


Här har ni dagens resultat!



            

FÖRE                         EFTER


Klippning och uppklippning

Modell: Eva

*


      

FÖRE                  EFTER


Sminkning

Modell: Eva

***


Imorgon ska jag och mini-fis gå upp samtidigt som älskling eftersom mamma kommer och hämtar oss redan vid 08.00 för jag ska vara på sjukhuset vid 09.00!

Så ikväll blir det tidigt i säng!


Många har vart nyfikna på vad jag ska göra med jag kommer inte skriva om det förens efter besöket!!


Så ni får räkna med ett sent blogginlägg imorgon..om jag ens kommer orka med att blogga!


*gäsp*..nä, göra lite nytta nu och äta upp pizzan  Hörs imorgon gott folk!!


TJAAAAOOOOOOOOO

&

God Natt

  


Av Ninnie - 18 januari 2012 13:23

FULLBOKAD DAG...men jag gillar´t


Städat, och vikt tvätt! Nu ska jag ta på mig något annat än mjukisar och stor t-tröja ^^ och sen ska jag dra på mig lite smink och packa sminkväskan inför mitt nästa uppdrag   Närå, uppdrag är det väl inte men en kompis var sugen på att bli sminkad så då kommer jag som en maraton löpare hahaha! Denna gång ska jag vara duktigare på att ta före och efter bilder OM  "modellen/kunden" går med på det vill säga    blir bättre bilder om hon sitter still frivilligt än om någon måste modrdhålla henne..eller vad tror ni  TIHI! Amadeus följer självklart med som smakråd..men tror han kommer vara mer intresserad av annat än att hjälpa mamma^^


Sen ikväll får vi besök och då åker sax och klipp grejerna fram! Och samma där, för och efter bilder kommer om personen vill synas i bloggen/facebook!


Nä, bloggar mer starx, snart om en stund när jag gjort det jag ska :)


TJAAAAOOOOOOOOOO

så länge

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards