Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Ninnie - 28 juli 2011 23:35


  En glad Sissela på väg hem

  

Av Ninnie - 28 juli 2011 22:37

Kidnappning

  


Jaha..nyss hemkommen efter att jag och Sanna har vart och kidnappat min Lillasyster och vart iväg till en badplats och fotat lite   Blev några bra, men det tar ju ett tag att lära sig en ny kamera!

*tryck på bilden för större bild*

        


Snabel draken fick stå kvar i sitt hörn idag och samla kraft inför morgon dagen istället 

För det råkade bli en snabb tur till Mariebeg förut eftersom Sannas Mp3 slutade att fungerar och den köpte hon igår så man förväntar sig ju att den ska hålla liiite längre än 24Timmar  ..hon fick i allafall som tur är en ny precis likadan fast i en annan färg så det var ju ett +!

Efter det hoppade jag av hemma hos oss medans Sanna och Marcus åkte och handlade lite mat..för Jag var så sjukt trött i kroppen så jag gick och la mig i någon timme och vaknade upp lagom till Kyckling sallad som dom hade gjort MuMs 

efter det Kom Jonas så han och Marcus åkte iväg medan jag och sanna var kvar och nörda oss vi datorerna tills jag kom på att vi kunde åka och kidnappa min lilla syster och leka lite med kameran! Så det är det vi roat oss med nu på kvälls kvisten

(bilderna finns ovan)


Får se om det blir en tur till Kumla imorgon, hem till mamma och pappa för Marcus ska hjälpa pappa att fixa i huset i svennevad medans jag roar mig med mamma! Eller om det blir på lördag för då blir det en lugn dag hemma med min snuttis  men det återstår att se 


Bloggar mer i mörra!

Kommer även lägga upp lite fler bilder,  på bla vårat nya skötbord som jag kom att jag inte lagt upp än  


  Så länge

  

Av Ninnie - 28 juli 2011 14:16



...suck...


God eftermiddag(?)..vaknade vid 12.00 idag och kände mig ganska utvilad efter en hel natts sömn (somnade runt halv 3)..och det kändes helt okey 

Vaknade även samtidigt som min underbara snuttis oxå vilket är ovanligt!   

Var iväg till Soc förut och lämnade in en räkning och frågade även när vi skulle få in våra pengar, Nä, då har hon inte hunnit gå igenom det så i nästa vecka (tisadag eller onsdag) får vi våra pengar  ..KUL!

Men "våran" soc tant (som egentligen inte är någon tant, hon är typ 30) skulle betala in våran elräkning nu på en gång så den var ur världen eftersom den ska in idag..så nu ska jag snart sätta mig i telefon och försöka få tag i våran hyresvärd och tala om att hyran blir någon dag eller 2 försenad! Ska även försöka få tag på våran BM och få en tid där i början på nästa vecka!


Kvällen/natten blev ganska lång igår eftersom Marcus tatuerade min bror..och dom blev klara runt 02.00 och resultatet blev kanon   

*Klicka på på bilden för större bild*

     


Någon som är intreserad av att tatuera sig?

Hör då av er via mejl, Fejjan eller en kommenta här 

Mejl: Oberg_ninnie@hotmail.com

FB: Ninnie Mini Öberg


__________________________________


Jaha..vad ska man hitta på mer idag då...städa lite kanske?? NÄÄÄ...för det finns inget att stäääda   Får  väl dra igång snabel draken..tror nämligen att jag såg en liten liten dammtuss flyga över golvet förut .. 

  Så länge

  

Av Ninnie - 28 juli 2011 01:33

Lite natt humor så här in på små timmarna

  

HAHAHAHA

Av Ninnie - 28 juli 2011 00:25

GodKväll!


Halv1 och jag är dyng trött? Njee..inte jätte pigg men inte jätte trött!

Där i mot har jag jävulst ont i mitt smalben  

har fått någon form av träningsvärk eller typ växtvärk   

Har haft det sen igår kväll och så försvann det ett tag men nu på kvällen kom skiten tillbaka igen! Får hoppas det är borta till imorgon ^^

Fick världens städ Nojja förut (ovanligt att man får det på kvällen..nä)..så jag gick lös på köket och vardagsrummet och plockade lite, fanns egentligen ingenting att städa men jag lyckades hitta lite att plocka med  efter det gjorde jag ett tappert försök att sätta arslet i soffan men det gick inte lång stund innan jag kom på att kanske fanns något att pilla med i badrummet..så det slutade med att jag skurade handfat, toalett och dusch  ordentligt  

Så nu är så rent att till och med kungen kan trä ner arslet på toan och göra sina behov  

*

Sen kom Sanna efter att hon slutat jobba och inte så långt efter henne kom Fredrik (min älsta bror)som skulle gadda sig 

så just nu sitter han under nålen och pinar själv med ett spindelnät på armbågen       

   

*klicka på bilden för större bild*

Resultat av gaddningen kommer upp imorgon!

  

Morgondagen blir lugn!

ska bara ringa till min BM och få tid där i nästa vecka men efter det blir det en riktig slappar dag!

Så i hörs/ses imörra!


Godnatt och händerna på täcket..

  

Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards