Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Ninnie - 17 juli 2011 17:34

  Linus bylin-Inga tjejer vill ligga med mig


HAHA fick höra denna låt igår av min mamma haha höll på att dö av garv! men visst är den lite medryckande ;)


  Inga tjejer vill ligga med mig- (Official Video)

HAHAHA

Av Ninnie - 17 juli 2011 17:15



Nej fy..seg dag   med regn och gråmulen himmel!

Var i väg och handlade och pantade förut med Sanna men efter det har jag bara legat i soffan och slöat framför tv´n.


på tal om ingenting, jag vill ha en schimpans!!  

så fruktansvärt söta och jag sitter som klistrad som ett litet barn framför bolibompa när dom visar något om schimpanser på tv

är så fascinerade av dom och ja..det går inte att förklara min kärlek för dessa djur!

Deras söta snälla ögon, deras stora öron och deras HÄNDER!

GE MIG EN SCHIMPANS


 

Titta på den!! Är den inte helt bedårande söt!!?


Okej, jag vet att  det är fel och att man inte ska ha schimpanser som husdjur..men drömma får man väl ! ?

  


Får se om det blir en sväng i gamla hemtrakter (Asker/Odensbacken) För att hälsa på en kompis som man inte träffat sen....jätte länge(?)  

inte helt säkert än men man kan ju alltid hoppas!


Annars blir kvällen  lugn med mys i soffan med Marcus  

och kanske lite chips, och kanske lite godis och kanske lite dricka och...kanske lite popcorn 

Tihi^^

Av Ninnie - 17 juli 2011 13:34

Hej Halli Hallå


Jaha..då var det söndag igen och det innebär att det är sista dagen älskling är hemma  sista dagen innan han börjar ny jobb vecka  


Lilla "A" slutade bråka helt igår kväll (förutom några sparkar) så

 igår kväll  kom en kompis till marcus och även marcus lillebror och det slutade med att vi åkte runt lite i Örebro och sen även hem en snabbis till mamma och pappa i kumla och sa hej   Kvällen slutade i sängen runt halv 3-3 imorse!

så en sovmorgon satt inte helt fel ;)

Dagen idag blir lugn men skulle iofs behöva handla mjölk så vi får se om det blir en promenad senare!

Nu ska vi allafall drass med Sanna ett tag tills hon börjar jobba igen så jag skriver mer senare  


  Så länge

  

Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards