Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 10 april 2013

Av Ninnie - 10 april 2013 10:32



NEEEEEEJ!!!

jaha..så vart de med det FINA vädret!! Snö...aja..dom har ju sagt att det skulle bli ett bakslag innan sol och högre värme, så det är ju bara att gilla läget. Jag kan ju lixom inte springa ut med en hårfön! Men skiten kommer förhoppningsvis inte lägga sig!


Det var lite små kallt när jag lämnade
Amadeus på dagis o mina stakars öron gjorde sig påminnda om HUR kallt det va!! Trodde ett tag att dom skulle trilla av haha! Hoppas på liite plusgrader när han ska hämtas ;)

Nu när bloggen är igång igen så påminner jag att det är JAG som väljer vad som ska stå här och passar det inte så hör då av dig/er till MIG så jag kan tala om vart ni trycker för att sluta läsa..

Jag vill inte ha någe jävla drama och snyft snyft pga missförstånd eller förvriden syn på mina inlägg!!







Av Ninnie - 10 april 2013 07:58

Moooot dagis...(om han kan slita sig från tvn hihi)

Av Ninnie - 10 april 2013 07:48

Nä men varför inte starta dagen med huvudvärk!? Det finns ju inge värre än att lägga sig med huvudvärk och vakna med skiten!! Aja börjar väl med knapra alvedon och järntabletter till frukost innan de är dax att gå till dagis :P

Det ser ut som om även denna dag blir fin :D man (åtminstonde jag) blir på så otroligt mycket bättre humör och hoppas även på lite högre plus grader!
Amadeus vaknade på ett snorigt humör och jag hoppas att de INTE är någon förkylning på gång utan bara lite snorig näsa :)

Nä...nu ska vi göra oss klara och sen knalla till dagis :)

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards