Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Ninnie - 5 mars 2012 10:29



Det här med att folk ska lägga sig andras liv och beslut innan han/hon har tagit reda på fakta kring ett beslut är ett ganska spännande ämne!  Ni som följer min blogg har kunnat läsa om ett tungt beslut om att låta Mixie flytta, på det inlägget har jag fått 3st kommentarer (från 2st) om att jag vart oansnvarlig osv..det dom här människorna inte vet är vrf vi valde att låta henne flytta! Det finns mer anledningar än det som skrivits på bloggen!!


Att skriva att jag vart onsvarlig som skaffade en sån ras med en 6månaders son och sen inte ha "tid" för henne är ren jävla fukking BULLSHIT!! Det finns mängde av anleningar och om man läser inlägget ORDENTLIGT så kan man även skymta fler anledningar, men det är klart att "hundkunniga" bara ser orden SÄLJA, VALP OCH HAR EJ TID(!!) ;en innan man då ska yttra sin åsikt så ska man ta rda på fakta!! Jag själv avskyr folk som skaffar valp och sen kommer på att "nej men oj, jag  orkar visst inte detta och har nog inte tid"..jag är uppvuxen med hundar av olika slag, valpar av JUST Den rasen Mixie är så jag VET vad en valp kräver!! Och sen måla upp Mixies ras som en mer krävande hund och ingen familje hund får mig bara att spy era i ansikteten (sry ord valen)..Ni har INGEN ANING om vad jag hade tänkt göra med MIxie eller vad jag har för erfarenheter!!


NÄ BLÄ!!!! Eftersom jag har dyslexi och har svårt att få ner ord på papper eller i det är fallet bloggen så ska jag fan sätta mig och göra ett video inlägg och förklara anleningen till valet med Mixie!! Så kanske ni "kunniga" kan hålla käften och lyssna innan ni sen slänger ner era såkallade "kundskaper" i en kommentar!!  

Och jag skiter fullständigt i om jag känner er eller, det hindrar inte mig att tala om hur FEGA och FEL NI har det...


Förövrigt har Mixie det KANON bra och har världens bästa människor i sitt liv!!


Nä..nu är jag för irriterad för att skriva mer...

ett Video inlägg kommer upp under dagen!!!

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards