Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Ninnie - 9 februari 2012 10:09


*gääääsp*


Hemkommen efter en morgon hos veterinären med Mixie och det gick verkligen toppen bra  Mixie fick godkänt på besiktningen och veterinären passade på att ta ett urinprov och även det såg fint ut! Så nu känns det mycket lugnare att veta att våran lilla tös mår bra och ser bra ut i kroppen trots sin fruktansvärt dåliga start i livet! Och hon tycket det var jätte kul att bli klämd och känd på men när det var dax för chip så var det mindre kul  och jag överdriver inte (okej kanske lite) när jag säger att nålen var ju minst 1meter bred  och blodet bara sprutade!!! närå, så allvarligt var det kanske inte men inte långt ifrån   


Amadeus satt kvar i bilen med sin morfar som var så snäll och körde oss..hade ingen lust att slita upp honom är han låg och sov så han kunde likaväl sitta kvar^^ På vägen hem hade jag 2st trötta och sovande små älsklingar bredvid mig 


   


Nu är jag ledig med en massa måsten fram till den 25 för då ska min morfar ha kalas   och den 29 ska Amadeus till BVC och när Mixie är 12veckor ska hon tillbaka för en sista vaccination...än så länge har jag koll på allt, men tro mig..de kommer hinnas ändras  Nä, nu ska Deus få lite mat i magen och sen ska han sova en sväng och efter det SKA han ner i ett bad eftersom vi inte hann med det igår!


Så jag bloggar mer sen  EFTER att jag kollat på Elsas värld som jag försökte med igår men eftersom datorn fick för sig att stänga av sig 3min in i avsnittet och därmed gjorde mig mer irriterad än vad jag redan var..sååååå försöker jag idag igen!!


sååå

TJAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOO

så länge

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards