Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Ninnie - 6 februari 2012 11:07


sådär..då var det dax att väcka bloggen till liv igen 


Jag har haft en del att pyssla med här hemma så jag har inte haft tid att blogga! ja nä, här har det hänt saker minsann! Vi har fått tillökning av lilla Mixie, en rottis/schäfer blandning..super go` liten tös som är otroligt lättlärd  Och Amadeus tycker hon är helt okey..så länge hon ger f*n i hans leksaker    thi!

Så i morse satt jag i telefon för att boka tid hos vet, åt Mixie så på Torsdag ska hon vaccineras, id-märkas och få en ORDENTLIG besiktning...


Amadeus växer och gror och blir bara duktigare och duktigare på allt ^^ Oh det är helt sjukt att han nu den 17 blir han hela 6Månader (råkade skriva veckor först men det blev liiite fel ) Han har nästan lärt sig att sitta helt själv och nu tar han sig fram helt själv oxå..det går inte snabbt men han tar sig fram våran duktiga lila pojke  


Nä, nu ska jag ta och fixa lite här innan dom små liven vaknar till liv och även invänta besök av Deus gudmor!


Bloggar mer senare!

TJAOOOOOOOOOOO


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards