Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Ninnie - 3 januari 2014 10:29

God morgon folket! jag kom precis på att det faktiskt än Fredag idag! :D jag som hade känslan av att det var Tisdag(?) ), Marcus började jobba igår efter lite julledigt så "Tisdags känslan" måste ha att göra med det! Hur som helst, Fredag och helgen är bara runt hörnet :)

igårkväll/natt fortsatte vi på min bröst tattoo så det är som är kvar nu att göra är sätta dit 2st rosor och sen i med färg :D och jag är galet NÖJD redan nu!! Jag fick även för första gången fylla i en väns tattoo och det gör ju inte suget mindre att börja tatuera haha ;)

Amadeus vaknade på urmysigt humör och vill kramas innan vi gick upp (vem tackae nej till att kramas med världens finaste son?!) Bästa uppvaknandet <3 Sen vaknade fislisa på mindre bra humör men efter att ha legat och myst tsm med oss så blev även hon på toppen humör ;)

Idag blir det en städdag, det ska dammsugas och torkas bänkar, diskas och torka golv. därimellan ska jag hinna slänga ihop mat (mini köttbullar potatis och brunsås)
, jag tänkte även göra saffrans muffins och så kommer Amadeus gudfar och ska klippa sig. så dagen är så gott som planerad, men det kommer säkert annat imellan som vanligt ;)





Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards