Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Ninnie - 30 september 2011 16:32

Fredag!!!!!


Har nyss lagt lilleman och sitter nu i godans ro och inväntar att Älskling ska komma hem och att kära Carro ska dyka upp och göra oss sällskap tills imorgon  Så vi får se vad kvällen blir av, har inga planer än så länge och när man inte får pengar fören i nästa vecka så kan man heller inte köpa något trevligt att äta  Så vi får helt enkelt roa oss själva ^^ 


Jag ska iallafall sitta klistrad vid datorn och Tradera.se och hoppas på att ingen lägger ett högre bud än mig På nytt ett äkta extensions Clip On set! för BARA 200kr, så..

HANDS OFF OCH TÄNK INTE ENS TANKEN PÅ ATT BUDA  


Nä men seriöst, jag har väntat i 3dagar på att aktionen ska avslutas och jag har redan förlorat 1aktion (med samma slags extensions) och satt då uppe svin sent för att hålla koll på budgivningen och SJÄLVKLART förlorade jag, vilket kändes piss  eftersom jag mer än gärna ville ha det och satt uppe längre än vanligt med tunga ögonlock och väntade. Men nu jävlar ska jag vinna detta   


Jag kommer hålla er uppdaterade hur det går ;)


Vad har ni för planer för fredagen??


Slänger in lite nya bilder på lilleman och mig  


   

    

*klicka på bilden för att få den större*

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards