Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 10 maj 2015

Av Ninnie - 10 maj 2015 21:52



Åh så var det söndag iegn och imorrn börjar en ny vecka :)


idag har vi knappt vart hemma. Vi hann knappt gå upp innan vi åkte hemifrån haha. Vi skulle iväg och hämta en matta men kom därifrån med kläder, leksaker och nya vänner :D Barnen lekte med en ur söt liten tös som blev överförtjust i "den lilla flickan", alltså Amelija haha! Dom var så fina med varandra  


Efter kaffe och lek så for vi vidare :) Vi blev tipsade om en övergiven/nerlagd skrot för lite större fordon i skogen så vi köpte lite fika och åkte dit. Hittade gammla bussar, traktorer och vanbussar :D skit häftigt att gå runt där. Jag har lite bilder därifrån men jag måste bara komma på jag överför bilder från mobilen till datorn (det finns ju ingen blogg app som passar min mobil). Vi åker nog dit utan barnen någon dag för det stod väldigt mycket i skogen men det var så mycket spilitter av olika slag på marken så jag var så rädd att Amadeus skulle ramla eller trampa in något i skon så jag bar runt på honom ^^ *hönsMamma*


sen åkte vi hem lite snabbt och lämnade Kelly och  det andra sen packade vi in oss i bilen IGEN och åkte till Hallsberg och hämtade en hylla till barnens Rum och nu börjar jag bli lite nöjd över deras rum och alla deras leksaker står nu på plats och INTE på golvet ;) haha.


Nu slö tittar jag på Johan Falk på 4an, har nog lite matkoma efter "kvälls maten" :D kött, klyft potatis och sås (bea och rödvin) och hemmagjort vitlöksbröd   så nu står jag/vi oss till nästa gång ;)


nä..nu ska jag komma på hur sjutton jag överför bilder :S då kommer dom upp i nästa inlägg ;)


Puss



Bild från gårdagens underbara väder :D och vet ni, bilden är tagen av Amadeus    

Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards