Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Ninnie - 9 maj 2015 20:33

Jag måste bara "tipsa" om en låt men framför allt denna video! Denna grymma unga tjej som endast är 13år dansar modern balett I Sia´s stor hit.

under videons gång utspelar hon en raaaad olika känslor. jag kan inte sluta stirra på henne!!

Hon  är nog med i Sias alla(?) videos? Och är lika fascinerad i varje jag sett hittills!  

Hon fångar verkligen en rakt genom skärmen!


har ni inte sett? Gör det!!



Av Ninnie - 9 maj 2015 19:36



Kul att se att det var så många som kikade in på bloggen i förrgår ;D Besöks stapeln pekade rakt upp ;)


Igår var det kanon väder ute MEN det blåste någe fruktansvärt och det var ju marken (marknad) men det var inte så lockande att gå :/ men vi var tvugna att trotsa blåsten och gå ut en ändå så då gick vi lite snabbt igenom marknaden (utan att stanna), men det är ju så sjukt trångt och folk som har noll respekt utan bara går! Stakars Amadeus som gick själv fick hoppa åt sidan många gånger pga folk som gick med skygglappar :/ Jag hade Kelly med mig och något som stör mig är folok idiotiska beteende mot henne. Kelly är väldigt reserverad mot nya människor så hon är snabb på att säga ifrån (hon har aldrig bitit eller så men markerar genom att göra skällande "utfall"). Och när det är en liten hund så verkar folk tycka att det är okej att stanna till och nästan trigga lite extra och tycker det är såååå sött. Så efter en stund så tog jag upp henne i famnen (dels för att hon inte skulle bli trampad och för att det blåste) så går folk förbi och petar på henne?! Är det då MITT fel den dagen Kelly faktisk säga ifån MED tänderna eller är läggs det ansvaret helt på människan som prångt ska sticka fram fingrarna?? stannar man och pratar med folk som kommenterar hennes strl så är det samma där, det ska klappas och petas på TROTS att jag alltid nämner att hon är lite tillbakadragen mot främlingar. Har jag då varnat innan så kan ju knappast jag åka på någe skit, eller?? Folk som känner Kelly faller väldigt ofta pladask för hennes charm!


 


dagen idag har vart FRUKTANSVÄR seg  :O hade några bekanta och det dracks lite Öl och fixades med datorer och det blev inte värst sent (somnade väl runt 02.00) men ändå så har jag vart skit slö, och det var ju perfekta (!!) vädret idag! Strålande sol på balkongen och faktiskt varmare ute än inne hahaha! Vi får hoppas att vädret är lika bra imorrn :D


 



jag och lillaman fixade till håret iförrgår(?), han klippte sig och jag ändrade hårfärg IGEN  hö hö. Ni som är nya följare här kommer få se mycket olika hårfärger och längd då jag ändrar det KONSTANT ^^ Jag kan gå från kort till långt, från långt till jätte kort ;) hårfärgerna varierar det med, senaste var jag Rosa och lila och nu skiftar det i två nyanser av Lila ;)



Puss 

Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards