Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Ninnie - 4 januari 2014 22:13



jaha ni..som ni ser så har bloggen fått ett nytt utseende med nya bilder och text. jag ska jag ju göra en total förändrning i kropp och själ dom närmaste månaderna så då tyckte jag att det var på sin plats att även bloggen fick sig ett nytt utseende   


Vi får se hur djupt jag vågar att blogga. jag har ju inte fått annat än skit för mitt bloggande tidigare. Samtidigt vet jag att många av er av någon skumm anledning gillar följa med på Fb, Instagram och här. Nu har ju jag iofs stängt ner min Fb men är fortfarande aktiv på Instagram. Jga har fått frågor varför jag stängt ner Fb och jag tog upp det i ett inlägg längre ner men jag tar väl upp det igen:


Jag har alltså valt att fokucera på MIG och min familj, Jag känner att jag måste bli "stabil" (missuppfatta INTE) i mitt måående som har pendlat någe fruktansvärt. Från 2012 till 2013 har mitt liv vart så jävla ut och in! Och jag har samlat på mig så fruktansvärt mycket skit och försökt hjälp andra mer än jag har tagit hand om mig själv. Det har vart skillsmässa mellan mina päron, otroligt kämpig stämning mellan oss syskon, bråk med folk i våran omgivning, extremt jobbig graviditet i slutet, min fina Amadeus blev hundbiten i ansiktet (och då rann min bägare över) , Vilket resulterade i att han nu är fruktansvärt hundrädd men endast för små hundar. Min Älskade morfar blev allvarligt sjuk och stressen INNAN jag fick veta vad som hänt honom var otroligt jobbig, jag fick ångest över saker, men STARK som han är så är snart sitt gammla underbara jag igen  


Nu kanske det inte låter så mycket när man läser men TÄNK efter..



Men nu är det 2014 och SÅ mycket har blit SÅ mycket bättre och bättre ska det bli! Nu ska bara min hjärna inse det    



 



Av Ninnie - 4 januari 2014 21:08


Snart är denna helg Lördag över. Vi avslutar den med ett glas av röda vinet Aurora tsm med ost och kex, känns sådär lagom lyxigt   vi satt och kollade på film och bara tog det lugnt med knoddarn a sov..trodde vi! Minifis Amadeus vaknade och han var så söt och så busig så han fick komma en sväng och sällskapa oss i soffan.


     



   

   


Usch det känns som om klockan är massor men den är bara 21.30    Jag har iofs svept en energidricka (kommer väl dö i Taourin förgiftning, ingen kan väl ha missat alla som dör som flugor nu pga energidricka?)  Så jag är ganska pigg nu iallafall haha! Så öh ja jag kommer väl hopp runt här fram till 2 i natt^^


aaaw, jag sprang runt och städade förut och Amelija blev sur och ville inte ligga på golvet så Marcus tog upp henne en sväng. och så kollade jag till på dom och jag höll på att smääälta när jag fick se detta ..


 

   Sååå bedorande sött! 


Looooove 

  

 

Imorrn är det Söndag och SKA försöka ta mig ut meds ungarna och se om jag kan få några fina "vin triga" bilder på Amadeus, eller ja, bilder när han leker för särskillt vintriga bilder tror jag INGEN har lyckats fått i år  Lite synd faktiskt. Jag gillar snön och allt blir så mycket ljusare och man blir så mycket piggare (precis vad jag skulle behöva just nu). Men ja, KNAPPT 1vecka "vinter" fick här i Örebro. HUR SOM HELST för att återgå till fottandet hihi- Jag fick ju en systemkamera i "julklapp" och jag som är ett kamera freak blev ju lyckligare än lyckligast och jag fottar väl typ, allt! haha! så var berädda på att bloggen kommer bi BOMBAD med bilder ibland mohaha  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards