Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Ninnie - 26 juni 2013 20:55

Kanske är dax att väcka bloggen till liv igen? HUR jag nu ska ha tid med det haha! Ni som hängt med lite har kunnat sätt att vi väntar en liten knodd till, en flicka<3 så vi har namn-verkstad här hemma! Att det ska vara så svårt att komma på det perfekta namnet :O och vi är nog lite oense om vad som är ett fint namn ;) jag vill ha något ovanligt, fint namn som ska passa in lite med Amadeus namn!

Vi har ju några namn på lager, men jag måste nog suga lite extra på ett av dom ;)

Jag har förresten börjat "jobba" ja alltså arbetspröva. Så jag sitter i en kiosk på torget här i Hallsberg och säljer glass och lite fika(kaffe, te, Delicato bot osv). Jobbar mellan 11-19 å även varannan helg, så det kan bli ganska segt men det är trevliga människor man jobbar med och vi får tiden att gå genom lite skitsnack och annat som kan roa en!

Jag är just nu inne i V27 och bebis är så fruktansvärt aktiv att det blir plågsamt och nätterna är HEMSKA men det de värt :)

Nä, nu ska jag fortsätta fira min 22års dag med att inte göra ett skit..

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards