Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg under april 2013

Av Ninnie - 10 april 2013 07:48

Nä men varför inte starta dagen med huvudvärk!? Det finns ju inge värre än att lägga sig med huvudvärk och vakna med skiten!! Aja börjar väl med knapra alvedon och järntabletter till frukost innan de är dax att gå till dagis :P

Det ser ut som om även denna dag blir fin :D man (åtminstonde jag) blir på så otroligt mycket bättre humör och hoppas även på lite högre plus grader!
Amadeus vaknade på ett snorigt humör och jag hoppas att de INTE är någon förkylning på gång utan bara lite snorig näsa :)

Nä...nu ska vi göra oss klara och sen knalla till dagis :)

Av Ninnie - 9 april 2013 12:30

Ja ni...

Här har det hänt myyycket sen sist ;)
Vi har flyttat, marcus har fått 1års förlängning på sitt jobb och vi har även gått ut med att Amadeus ska bli storebror :'D så den 22a ska vi på UL (ultraljud) för att fastställa ett BF datum men någon gång i September blir det iafall :)

Vädret är på bättringsvägen och vi har haft konstant sol hur länge som helst nu och nu är det vita äcklet (snön) är snart ett minne!! Det går även mot varamare tider så nu är det till och med riktigt varmt i solen :D

Lilleman går som vanligt på dagis och jag har även stridit lite med Arnetsförmedlingen ang det :@ dom vill att Deus ska vara på dagis måndag till fredag och jag tycker det är totalt ONÖDIGT när jag inte har varken praktik eller jobb o tycker då att hans 15timmars duger! Men AF menar på att då jag är inskriven i ett arbetsprövnings program (som jag har 1möte i veckan om) så har jag rätt till heltids dagis, ocj tycker då att jag ska nyttja det!! Men jag ser ingen anledning till att ha honom på dagis heltid när jag ändå går hemma och rullar tummarna!! Jag har pratat med dagis och hittar jag ett jobb/praktik säg imorgon som innebär att han måste börja gå heltid från och med fredag så är det lugnt! Så nä...jag har honom på dagis halvtid tills vidare..det kan fan inte AF inte klampa in och bestämma över :@

Har ni haft samna strul!?



Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards