Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Ninnie - 15 mars 2013 12:11



Usch..idag är sån dag då man helst inge vill gå ut. Ni vet en sån här ful-dag som jag tror ALLA någon gång har haft. Och inte nog med att jag har just en sån dag, jag har fått min "årliga" blåsa på överläppen!! Det är en blåsa jag får varenda jävla år!! Jag både känner mig och ser ut som någon som har vart i slagsmål! Det kliar och gör ont och att försöka dölja den med läppglans eller läppstift är som att dölja en elefant under vardagsbordet, det är totalt OMÖJLIGT!! men men..jag får stå ut och min fina sambo får får acceptera att jag inte kommer att pussas och att det kind pussar som gäller haha!!

Av Ninnie - 15 mars 2013 10:28



Nehe..försöka ta tag i bloggen igen!! Men jag HATAR att blogga via mobilen men nu när datorn och de är ner packat i en låda så får jag stå ut!

Vi flyttar om mindre en 2veckor. Så det ska packas och fixas men uj så sjukt tråkigt det är!! Men jag får blicka frammåt ochjag har redan planer för nya lägenheten hihi^^

Amadeus trivs bra på dagis och börjar mer och mer känna sig bekväm. Tyvärr har han redan börjat med jävla dagis fasoner, att slåss!! Men med tillrätta visningar så hoppas jag att det ger med sig ganska snart! Amadeus har blivit en hejjare på att snappa upp nya ord så nu förstår vi honom bättre när han vill något och för tillfället är favvo orden -Nej, -Fafa (farfar) och-Kex :) men det dyker upp nya ord varje dag och man får vakta sin tunga i hans sällskap haha ;)




Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards