Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Ninnie - 20 februari 2013 10:54



fasiken vad SKÖNT det är att sitta vid en dator och blogga. inget som segar sönder och inga bokstäver som krånglar (mer än min dyslexi)! Jag måste verkligen få igång en dator så jag kan komma igång med bloggandet ordentligt! Just nu sitter jag vid min fars dator  


Usch..ända sen igår kväll har jag fryst konstant! Och inatt hade jag lust att snåg hjärtats dun-täcke men tror inte han hade blivit så glad på mig då hahaha   men jag tycker han kan offra sig lite! Men ska jag vara ärlig så fryser jag hellre än att svettas! För det är nog mer jobbigt!


Amadeus är på dagis och han var så ivrig att få komma iväg så när klockan var 08.00 så stod han vid dörren och slog och när jag frågade honom om vi skulle gå till dagis så blev han jätte glad. så det var ju bara att ta på honom och mig ytterkläder och knalla iväg (han börjar 08.30 och det tar ca 15min att gå)..men det var skönt, då slapp vi stressa och  kunde gå i lugn coh ro. Och efter att mina höfter strejkar sen igår så var det helt underbart att gå låååångsamt haha! Väl på dagis blev plutten mammig och ville inte släppa mig och det kom några tårar när jag gick   men jag tror han glömde mig ganska snabbt när han fick sätta igång att leka. 



var inne en snabbis på Ica förut och handlade blöjor och sprang även på dagen mat   


Ris, kyckling och UncleBens (stavning?)

  


nedsatt pris på just ris och uncleben´s burkar och kyckling har vi massor av så det kunde ju inte bli bättre ^^ hihi! 

 

Imorgon är det Torsdag och lillemans sista dag på dagis. Helt galet vad snabbt den här veckan har gått! Men det gör mig inget..desstu snabbare är går det tills det är helg. Åh..pappa har ju en massa gamla bilder på den här datorn.så jag ska sätta mig och kolla om jag kan hitta några roliga och intressanta jag kan slänga upp här   

 

 







Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards