Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Ninnie - 11 februari 2013 13:30


Ojoj..fy skäms(!!) På mitt dåliga bloggande!!

Vi ligger just nu sjuka (jag och amadeus). Hostiga och lungorna rosslar så vi säger väl HEJ vidriga förkylning!

Det har hänt endel sen jag kladdade här inne! Marcus fyllde ju den 1Februari och det skulle vi fira i Uppsala..TRODDE HAN JA! istället drog vi på Riga kryssning den helgen :D han blev lite chockad när vi sa vad vi skulle göra hahaha! Han har tjatat sen i december om att få veta hur vi skulle fira honom och Riga kryssning har JAG lyckats hålla hemligt tsm Med Peter och Ullis (marcus pappa o fru) sen i Nobember hihi!

Så lilleman har nu sitt egna OTROLIGT söta lilla pass och har åkt båt för första gången o sitt liv<3

Amadeus har börjat på dagis och det går kanon bra och han har lyckats charma personalen med sitt babblande ^^ men nu ligger vi som sagt sjuka och han får inte gå till dagis fören hans lilla hals mår bra och hostan är borta :(

Nä..HATAR att skriva via mobil..men slänger upp lite bilder som sumerar veckorna som vart och så en bild med små bilder från riga!

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards