Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Ninnie - 17 januari 2013 21:44



Rättar till lite i mitt inlägg om att vi åker till uppsala om 1vecka..jag ljög :( Närrå..jag ljög inte ;) men jag tänkte liiiite fel (inte bara jag). Jag tror vi längtar så mycket att vi vill att det ska vara nästa vecka ^^

Men vi åker om 2(!!) Veckor..

Av Ninnie - 17 januari 2013 20:37



Åh passfotot blev så FINT!! Ja, för både marcus och Deus ;) och vi/polisen lyckades få en toppen bild på första försöket :D så i nästa vecka är lilla mini-fis ägare av ett eget pass hihi..

Sitter just nu med en jäkla mat-koma :S men om timme så ska ni se att jag är hungrig igen..det brukar vara så tyvärr! Igår tex så gick jag och la mig mätt o så..mm men vaknade svin hungrig och skakig!

Just det..ikväll är det fråga Olle :D kvällens program ska handla om...fisar O.o å det kan ju bli....spännade HAHAHA kanal 5 klockan 22.00

Av Ninnie - 17 januari 2013 15:27



Fina deus ligger och sover och jag är SJUKT sugen på kaffe!! Ska jag ta mig en kopp nu eller vänta tills bästa vännen (bff hihi) kommer!? Åh vilket jäkla i-lands problem :( fast å andra sidan, vad hindrar mig att dricka 2(!!) Koppar kaffe? ;)

Runt 4 ska jag krångla ner Amadeus i vagnen och kila i väg och möta upp älskling. Känns inte så lockande att gå ut..har vart frusen och illamående till och från under dagen :/ önskar jag oxå hade en overall att skutta ner i när man ska ut i 55- och det är isbjörnar i trappuppgången Brrr!!

Jag funderar på att sätta saxen i håret ikväll (på både mig och karln)..jag ska nog bara klippa upp lite och det slitna på marcus ska bort :)

Nu är det 1vecka kvar tills vi drar till Uppsala och firar Marcus 25års dag :)
läääängtar!! Det är så avkopplande att vara hos marcus pappa och Ullis! Man kan släppa allt och andas en stund. Och nu när allt börjar ordna upp sig så känns det skönt att åka dit och veta att vi inte har en massa måsten när vi kommer hem! Och det känns så skönt att Vi ska fira marcus ordentligt med tårta (fick han förra året med) och allt var det innebär :) han förtjänar en toppen dag!! Massa mys och på kvällen krypa upp i soffan och bara mysa :) <3

Nä..nu ska jag brygga mig en kopp kaffe (har en smidig kaffe maskin hihi) och sen invänta att fisen ska vakna :)

Av Ninnie - 17 januari 2013 11:34



Fasiken vad snabbt denna vecka har gått!! Vi är redan inne på Torsdag  


I eftermiddag ska vi knalla iväg till polisen och fixa pass och lite sånt! så det blir spännande att se om lilleman vill samarbeta med oss haha ^^


Ja just det..nu är jag tillbaka på "banan" igen..tänker inte ta ut all glädje än men går det som vi vill så blir det tummen upp   Så nu tar jag nya tag och skiter i folk som inte kan acceptera mig!



Jag hade VÄRST blogg inlägget i huvudet igår tror jag det var och tänkte DET ska jag blogga om..men nu är det borta   Jag ska nog börja skriva ner när jag kommer på något att skriva om här!


hur som helst..jag har vart usel på att blogga dom senaste dagarna och ska jag vara ärlig så har jag ingen ursäkt för det..mer än at jag bara vart oerhört lat! Men nu är jag tillbaka och jag ska försöka knåpa ihop lite läsbart matrial för dagen ska ni se hihi   



 


världens finaste kille bygger på sina läskundskaper hihi


 



Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards