Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Ninnie - 15 januari 2013 14:25

Fika mys med lilla finaste :D

Av Ninnie - 15 januari 2013 12:21


jaha..jag som trodde vintern äntligen var över..men där hade jag fel  aja..bara att gilla läget och hoppas sol fan kan sitta fram och förgöra skiten snart!!


vårat besök som vi skulle få igår kom..och det gick väl bra? Personen verkade lite skeptisk och skulle höra av sig idag. Så vi får se vad som händer! Hur som helst är jag i full gång med planerande inför April och jag längtar som ett litet barn på julafton hahaha!


Nyfikna? äh..ni får vänta en stund till  


Amadeus har lyckats åka på en mindre förkylning..jag hoppas den hinner dra över tills han ska börja på dagis! Det vore så jäkla typiskt om han ska behöva börja sina första dagar där med snorig näsa   Så på ett sätt är det bra att han snorar nu, då kanske det hinner gå över. Han har förresten lärt sig 2nya ord..Äckel och äckligt !

Vi använder ALDRIG dom orden här hemma (eller någon annanstans) så han måste ju ha snappat upp det från någe barnprogram?! Så nu gäller det att vakta sin tunga med vad man säger i samma rum som den lilla herren då ALLT han hör som är lätt att uttala kommenterar han som ett litet eko  På ett sätt är det ganska gulligt och det är verkligen super kul att höra honom vara så talförd!


Här om dagen gick han runt med telefonen vid örat och pratade med Marcus pappas fru Ullis. Vi fick absolut INTE ta mobilen och munnen gick i ett på honom hahaha! Jag tror ingen vet vad han hade för samtalsämne men enligt honom lät det både viktigt och intressant hihi


 


ja just det, för några veckor sen hittade jag min Gudmor på Facebook! Jag har inte träffat henne sen blöjstadiet och att fatta mod och skicka ett PM var jobbigt och svårt. Jag var rädd för hennes reaktion, eller tänk om jag hade tagit fel på person *pinsamt*. Men jag fick ett glatt svar tillbaka och jag bli faktiskt lite rörd! Det visade sig att hon mer eller mindre som mig undrat hur det var och hade tänkt en del.


Jag fick reda på för några månader sen av pappa som dessutom hade stött på henne på Marieberg(?) att hon jobbar på samma jobb som min faster (världen är bra jäkla liten).  Sen dess har jag letat och letat men inte hittat henne. Efter att ha pratat med faster om det så gav hon mig ett namn så då gick sökandes MYCKET lättare hihi^^


Nu längtar jag tills vi träffas..för som sagt det var ju "några" år sen  


jaha nehe..vad sjutton ska man hitta på idag då tro? hmm..



 


 



Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards