Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Ninnie - 7 januari 2013 11:33



Jaha..då har vi påbörjat ny vecka! Och vi börjar denna måndag ganska lugnt. Jag ska dammsuga och diska. Och så ska jag försöka klämma in en promenad innan maten :)


Igår tatuera marcus och pappa klart det som var kvar på min underarm. Och jag blev så NÖJD! När vi ändå hade allt framme så bad jag marcus gör en till tatuering! Noter på vänstra bröstet! Som många av er vet är jag ett riktigt musik nörd! Så vad passar inte bättre en just noter nära hjärtat? ;D

Jag själv satt och kladda på lite apelsiner för att öva! Men fy, det är lätt i början när den är kall och hård, men även en apelsin slaknar har jag märkt HAHA!! Så vi får väl köpa hem lite bananer istället :P

Tänker under dagen slänga in ett videoinlägg för att tysta ner tjatiga människor haha och det var ju faktiskt ett tag sen :)

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards