Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Ninnie - 2 januari 2013 21:32



Sådär ja..bloggen har fått ett "nytt" utseende som är ljusare!   


Vi är nu i början av 2013 och ja..vart sjutton tog 2012 vägen? Som ni har sätt så har jag haft ett jul och nyårs uppehåll. Vilket har på sätt och vis vart ganska skönt, men nu ska jag ta tag med nya krafter igen!


 


Mina inlägg kiommer att vara det samma, men med små små ändringar  Jag kommer fortfarande blogga i mitt egna race vilket innebär men MINA åsikter! Jag kommer dessutom att inte längre tolerera att min familj (har aldrig tolerarat det förut men nu ska det bli ordentlig ändring) ska komma i klämm! så vill ni något ska ni vända er till MIG annars sätter jag en spärr via erat IP nummer (japp jag kan tro det eller ej göra det)! så vill du/ni vara kvar och kunna läsa min blogg via ER egna dator och inte snoka genom andras så förväntar jag mig att ni antingen håller käften eller hör av er till mig!


Jag har ett (eller egentligen 2) nyårs löfte som jag INTE tänker dela med..det kommer jag att behålla för mig själv! Men ni kommer att kunna läsa om det..så får vi se om ni kan lista ut vad det är  


Jag kommer oxå att börja bli nyttigare! Vilket innebär att jag inte tänker dricka dricka mer än någon enstaka gång i månaden! Jag tänker alltså hålla mig till vatten och tillslut sluta HELT med godis och onytigheter. För nu är jag så trött på min "mage"  och mina handtag så nu sak dom väck! Med andra ord..det ska bli en vikt ändring! Och den kommer ni att få följa!..


Jag har börjat tatuera..eller ja, Älskling fick bli mitt "offer" så jag har bara gjort 1grej och sen kladdat på en stakars apelsin  ..men jag hoppas jag kan komma igång så jag blir duktig ^^


Mitt Mästerverk haha  

 

 

Har förresten en ny tatuering^^ Så nu har jag..8(?)st..

 

 

 Ni kan ju försöka klura ut vad den har för betydelse ;) 

 

Jag satt även och kladda på en kommande tatuering..Älskling vill lära sig ansikten så jag har valt att ställa upp (snäll som jag är hihi) och det är klart att det ska få bli min Älskade son  Skulle det inte bli bra (vilket jag tror att det blir..alltså bra) Så går det alltid att fixa till!

 

 

        Kanske inte den bästa på att rita men lite kan jag   

Och med ett ljus bord går allt så mycket lättare!

 

Den 28 den här månaden börjar Amadeus på Dagis, den 14 börjar på en aktivitet som ska hålla mig sysselsatt tills Amadeus börjar på just dagis. Det ska bli så SKÖNT att komma igång och jag ska leta praktik DIREKT (om jag inte hittar jobb)  så jag kan komma ut på "marknaden". 

 

Nä ni..nu ska jag spana runt på lite andra bloggar! Och även ladda upp lite bilder från Julafton som kommer upp ett inlägg om imorgon 

 

En bild på våran lilla pris får avsluta kvällens inlägg!

 

 

 

 

Av Ninnie - 2 januari 2013 17:07

Imorgon drar jag igång bloggen igen med nytt utseende (om det inte kommer redan ikväll) efter en jul och nyårs paus!! Hoppas ni orkar följa mig även detta år ;)


KRAM


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards