Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Ninnie - 22 december 2012 19:48

Slagit ner arslet i soffan och bara är!! Amadeus busar av sig sista energin med farfar:)

Sista biten på tåget somnade fisen med mobilen spelandes med musik vid örat^^SÅ SÖÖÖT!! här är vi inte vana med musik inte ;)

Snöar gör det oxå! Så om det inte slår till och blir si sådär 40grader varmt och någon springer runt med en snö förrintare (om det finns sån??) Så tror jag nog att det bli en vit jul ;D haha!

Imorgon (?) Ska vi klä gran eller ja, Deus ska få klä granen..förra året var han ju liiite liten ;) men vi får se hur det slutar :P

Åh vad trött jag blir på folk!! Ibland vill man bara söka upp vissa människor och tala om PRECIS vad man tycker och tänker!! Att vissa är så jävla fega och så fort man säger imot och inte håller med, ja då är man tydligen elak, man ska passa sig och gud vet vad!...men endel människor vill man bara kasta i papperskorgen o sen delita..

Av Ninnie - 22 december 2012 15:20

ÄNTLIGEN på tåget till Uppsala!! Och knappt en ända kotte är det på tåget :O vi har nästan en halv tågvagn själva ;)

Det ska bli sååå skönt att komma bort från allt ett tag! Och jag ska sätta mig ikväll eller någon dag fram över här och sy ordning mina klänningar till jul och nyår :)

Nä ni..bloggar mer ikväll :)

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards