Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Ninnie - 17 december 2012 11:49



Efter en allergichock igår som slutade med ambulans in till Akuten, ser jag idag ut som en sönderkliad prickigkorv på vissa ställen! Men efter lite tabletter och sånt fick jag åka hem. Jag som inte är allergisk mot något (jo nickel ) ska nu hålla lite extra kolla om jag äter nötter då det troligtvis kom därifrån. Men eftersom det här hände första gången och det var klådan som var värst då andningen kom igång sakta men säkert (men lät som en maratonlöpare där ett tag) så var det bara en "liten" allergichock. Dom såg min tatuering och började prata om den och avslutade med att säga -ja man kanske boka en tid!  Och så blinkade han åt Marcus. Hur jag ska tolka det det vat jag inte..boka tatuerings tid eller annat?    haha!


här är förresten resultatet av en tatuering jag håller på att "bygga" eller ja, inte jag utan marcus då^^


 

den är INTE klar..det ska dit mer färg och lite krusiduller för att fylla ut den  

ja just det..den passade marcus på att tauera in ROSA diamant på handleden med!


Jag köpte mig ett rött läppstift i..förrgår(?) som jag nu försöker vänaja mig med..men uj så svårt det är! Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag passar eller inte . Jag tycker det är SKIT snyggt med röda läppar..men som sagt , passar det mig!?''


 



Nu är det 1vecka-2dagar kvar till vi åker och firar jul  (om, jag tänker rätt? det sker ju inte allt för ofta). Ska bli så skönt att komma bort och koppla av! Funderar på att plocka med mig 2st nya klänningar jag köpt till jul och nyår, så jag kan "sno" symaskin och fixa lite saker på dom^^


nä ni..jag får slänga in ett videoinlägg under dagen för nu har jag annat att fixa med  



Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards