Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Ninnie - 14 december 2012 11:25




 


När jag var liten stoppade jag alltid kuddar under tröjan och lekte gravid. jag drömde alltid om att ha någon som kan springandes och sa "mamma". Men ju äldre jag blev, desto mer tyckte jag småbarn var jobbiga (har 5st mindre syskon) och ja sa att jag inte skulle ha några barn! Men så Träffade jag Marcus och vi blev gravida ganska snabbt . Bebis magen var det mysigaste jag vart med om! Och månaderna gick och mer och mer började jag inse att min barndoms dröm faktiskt började bli verklig. 9 Månader senare föddes våran lilla kille:


Nils Amadeus Junior Sölving Öberg

 

Plötsligt stod vi där med VÅRAT barn, det var inget syskon, inte en kompis barn. Utan vårat barn Han som VI ska uppfostra och som så småning om kalla oss mamma och pappa.

 

 

Amadeus är nu 1år och 4ånader. Den 20 December 2010 plussade vi och det är snart 2år sen, 2år som har gått väldigt fort! Jag påminns om det här varje gång Amadeus kommer springandes och säger -mammaa. Och lägger sitt huvud i mitt knä. Eller när man står i köket och hör någon komma och säga niiinniie..och sen krama mitt ben och säga mamma!"

 


Visst är det jobbigt att vara mamma ibland men jag ångrar inte en sekund att vi valde att bli föräldrar. Jag Älskar min son över allt annat!

 

 



Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards