Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Ninnie - 10 december 2012 12:28

Jag bloggar från soffan idag då jag har en sjuk, febrig sovande liten kille brevid mig :(

Igår tillbringade vi hela dagen i Östansjö där dom hade en jul dag med olika stationer med händelser. Bla så var Tomten var där, vi grillade pinbröd och lyssnade på julsång! Så efter en hen dag ute så kan jag säga att det känndes i kinderna och fötterna haha..men lilleman va varm och go i sin vagn ^^

På kvällen åt vi pizza hemma hos mamma och när vi kom var det en trött liten kille som somnade<3

Men att sätta sig ner i soffan och ta det lugnt gick väl i 1-2timmar...
När vi skulle bädda ner oss i sängen vaknade amadeus och grät och grät och grät!! Efter ca 1timme lyckades vi lugna ner honom och han somnade i våran säng. Med hans ansikte åt mitt håll hör jag halft i sömnen hur han börjar gurgla sen kom världens fontänspy. Över mig, hela han själv och sängen. Så det var ju bara att ta av honom kläderna och så stallde vi oss i en varm dusch medans älskling bäddade rent.

Så här har han hållt på i över ett halvår. Han vaknar ju inte ens när han spyr :S och det är kräk ända ifrån tarmen vilket innebär att det luktar bajs och är ljust brunt. Men det är tydligen fullt normalt enligt 1177 och läkare..

Och att försöka få klarhet i vad som är fel är ju lättare sagt än gjort!! Amadeus har vart sjuk någon gång varje månad sen han föddes. Men det är INGEN läkare som tar våran oro på allvar och tittar mer på oss som om vi bara var lite oroliga första föräldrar och jag HATAR DET! när vi träffade läkare sist så försökte han visa oss hur vi skulle hålla amadeus. Men som om vi inte vet det efter 15månader!? Nä fy fan för vissa läkare!!

Jag blir så frustrerad!!! GAAAH...

Kom inte och skriv en massa om vinterkräksjukan för det har man inte i 7-8 månader!!

Får hoppas han mår lite bättre när han vaknar<3

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards