Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Ninnie - 8 december 2012 21:22



jaha..har inte vart hemma på hela dagen. Jag och Amadeus åkte med mamma till Morfar och hjälpte honom med nya juliga gardiner i lägenheten och det blev sååå fint  Sen åkte vi med mamma hem till dom och spanade in deras nya hus..och nej då jag är inte avundsjuk inte..absolut inte  ....okej, jag är JÄVLIGT avundsjuk! Fasiken vad fint och mysigt, och att veta att dom ger 800kr mer i hyra än oss känns ju...piss HAHAHA! 


Vi har pappa och Fiia här och vi ska äta bakad potatis , fläskfilé, rödvinssås och tzatziki. Men vad sjutton, den där förbannade bakpotatisen vill ju inte blir klar!!!   Sååå magen kurrar något enormt!


Imorgon ska vi tillbringa större delen av dagen i Östansjö där dom har någon form av juldag med massa skoj. och jag tvivlar på att det kommer slå till och bli +20 tills imorgon så vi får klä oss VARMT och att veta att älskade deus kommer sitta varmt klädd i en vagnen med filtar gör att man längtar tillbaka till då man själv var liten hahaha!


Jag får försöka komma ihåg att ta med kameran och knäppa lite fina bilder   


jag kommer att lägga upp lite bilder senare ikväll för att ni inte bara ska få läsa en massa tråkig text hihi..


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards