Mitt Liv Enligt Mig Själv

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

så nu var det skrivet... :'(

Av Ninnie - 16 augusti 2012 00:26

Hur kan du ha mage att göra som du gör? Jag har suttit och lyssnat på dig när du vart ledsen, när du tyckte familjen stängde ute dig, när du mådde som sämst. Men nu då? Hur fan kan du låta mig genom gå samma sak medan DU står på sidan av och ser på utan att ens försöka göra något?? Hur kan du sitta där du sitter och inte fatta varför jag blir sur på dig? Jo jag har svaret: du TROR du mår bra nu. Du har din familj som helt plötsligt ser dig men bara dom DU ser.

Sakta men säkert börjar de gå upp för mig vad fan jag sysslat med! Jag har gråtit MED dig för att visa dig att jag finns, att jag bryr mig om dig. Jag har tagit strider med en så fruktansvärt betydelsefull människa för att skydda dig! Men det jag inte tänkte på är att du Fortfarande inerst inne var samma gamla du.

Jag trodde att jag åtminstonde skulle få bli sedd på ett annat sätt...men hade tydligen fel pappa!

Nu ligger jag här i sängen och tankarna brottas i huvudet..tankar jag inte ska behöva ha!! Tack vara dig..eller er kanske jag ska säga!

Alla förväntar sig att jag ska förstå hur alla andra mår men ingen jävel FATTAR vad jag har fått gått igenom, vad jag har fått suttit och lyssnat på. Jag kopplar bort mina egna problem för att hjälpa andra, så har jag alltid funkat och det spelar ingen roll om det är en främling eller familjemedlem.
Att se en människa må dåligt är det värsta jag vet men att inte få hjälp själv är nog värre..

När jag sen råkar yttra mina åsikter om saker nä, då är det jag som har fel?? Och jag som beter mig illa ..

Nä..ni kan sitta där i kumla och uggla och disskutera om jag är gravid eller inte, om hur mycket jag "ljuger" osv..jag själv ska försöka ta tag i mitt liv om de så ska vara med er eller inte.

Ni vet vart jag finns och JAG tänker då inte komma krypandes även fast jag vet att ni sitter där och tror det. Jag kan erkänna mina fel men kan du mamma?

Det är så här jag känner...

 
 
Ingen bild

sofia

16 augusti 2012 22:28

Tycker det var helt fel utav dig att skriva helt öppet på bloggen. Varför inte säga direkt t personen/personerna vad du tycker och tänker?
Hela jävla världen behöver inte veta våra problem?
Visa att du är mognare. Man skriver inte en sån här sak helt öppet. Nej Ninnie. Nu gjorde DU helt fel och inte mamma eller pappa.
Du är 21, skärp dig förfan! -.-

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninnie - 12 maj 2015 19:08


  Oteknisk som jag är så fattar jag verkligen hur man lägger över bilder från mobilen till datorn?! kopplar jag mobilen via sladden (ofc) i datorn så laddar den bara?? Så bilderna från våran roadtrip kommer väl upp någon annan dag HAHA!   Idag...

Av Ninnie - 10 maj 2015 21:52


    Åh så var det söndag iegn och imorrn börjar en ny vecka :)   idag har vi knappt vart hemma. Vi hann knappt gå upp innan vi åkte hemifrån haha. Vi skulle iväg och hämta en matta men kom därifrån med kläder, leksaker och nya vänner :D Barne...

Av Ninnie - 9 maj 2015 20:33

Jag måste bara "tipsa" om en låt men framför allt denna video! Denna grymma unga tjej som endast är 13år dansar modern balett I Sia´s stor hit. under videons gång utspelar hon en raaaad olika känslor. jag kan inte sluta stirra på henne!! Hon  är...

Av Ninnie - 9 maj 2015 19:36

    Kul att se att det var så många som kikade in på bloggen i förrgår ;D Besöks stapeln pekade rakt upp ;)   Igår var det kanon väder ute MEN det blåste någe fruktansvärt och det var ju marken (marknad) men det var inte så lockande att gå :/...

Av Ninnie - 7 maj 2015 19:30

Efter en lååångt blogg stopp så är jag åter igen tillbaka för att ta upp bloggandet!    Just nu är jag inne på en "nystart" i livet och mycket som händer just nu. Jag och M har flyttat isär men är fortfarnde tsm men båda har lite att ordna upp...

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards