Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Ninnie - 13 augusti 2012 16:40



Har under en lååång period bara haft håret uppsatt i en kärring knut eller i en tajt tofs.

Men på sista tiden har jag (enligt mig själv) fått mycket finare hår och framförallt LÄÄÄNGRE detta gör

att självförtroendet ökat och jag har haft mer utsläppt då håret nu är mycket roligare att pilla med! Jag har som många kanske vet vart korthårig eftersom jag på min 18års dag KLIPPTE AV MIG HÅRET  

Just då var jag väl nöjd men mer och mer skönk det in att jag har ju för fan inget hår kvar att pilla med!!



 

Detta kort är taget i November-December...

 


Jag köpte löshår som jag började använda  och vid ett tillfälle sydde jag in löshår men så helt plötsligt när jag tog ut det kändes håret på något sätt mycket längre och jag började sakta med säkert gilla mitt hår  


 


Så jag började ha håret mycket utsläppt och upptäckte då att håret blev mycket finare och starkare och inte alls lika slitet som med tofs! Nu har jag håret utsläppt hela tiden..bara få stunder har jag tofs. Som nu, när håret är lite små skitigt kan jag slänga upp det i en tofs eller när jag äter eller gör något med Amadeus.

 

Men vad föredrar ni? Utslätt eller tofs?

 

 

Av Ninnie - 13 augusti 2012 15:47


Här kommer ett filmtips på en film som jag aldrig hört talas om fören nu! Helt klart sevärd och lämnar efter sig ett budskap jag inte kan förmedla i text!


Så bunkra upp med någe gott och ta er tid att titta på denna!


Den svenska filmen:

 

Kid Svensk

 

Av Ninnie - 13 augusti 2012 11:53



Måndag igen då..känns väl si så där.. -.-


Denna vecka händer det en del..eller ja, Imorgon fyller lillasyster fiia år..hela 14år blir hon  

En känslig ålder!  Och på Fredag fyller vår lilla skit 1år! Så det blir lite planering runt det!


usch..igår kväll var jag så fruktansvärt trött redan vid 21.00 men kunde inte gå och lägga mig eftersom det bara visades bra program på tv haha. Men när jag väl blev så pass trött och trodde jag kunde somna så var det något annat som störde mig....våra grannar bestämde sig för att ha lite Söndags mys (inte mig imot)  meeeen eftersom vårat hyreshus är ifrån 1800 spriketur (typ) så hörs det kanske duktigt genom våra papperstunna väggar och med deras ljudnivå så kan jag nästan säga när dom började och när dom slutade...  Jag har absolut inget imot lite kärlek folk i mellan men detta är då inte första gången dom myser till det lite extra med en ljudnivå som inte hörs mindre ens när stora godståg dundrar förbi (ska tillägga att vi bor ca 18meter ifrån järnvägen)!  Kanske ska börja sova med hörlurar när man hör att dom är i farten?


  


Jaha..var sommaren över nu eller? Nästa vecka börjar folk i skolan igen och semestern är slut för dom flesta! Nu väntar jag på att löven ska bli röda och lite dimmigt ute å gärna lite små kallt   Tror fan att Hösten är den vackraste årstiden på hela året?! Eller har jag fel? Alla dofter, färger alla djur som kryper fram en sväng innan vintern och kylan kommer..nä fy vad jag vill ha höst..NU!!!


 

Ska försöka slänga ihop en liten Cover nu sååå..Bloggar mer senare   

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards