Mitt Liv Enligt Mig Själv

Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Im Back..och det är med BESTÄMDA STEG!!

Av Ninnie - 20 juni 2012 14:45

Tåliga läsare som  är inne på bloggen trots min usla uppdatering  

men ska försöka bli bättre!! 


Nu har jag snart bloggat 1år och får bara mer och mer läsare för varje inlägg..men undrar vad som gör mig så speciell?? jag bloggar ju varken om smink, kläder eller är någpn form av "blogg mobbning"? Snarer tvärtt om? Jag bloggar om det som faller mig in och försöker inte ens blogga om sånt alla andra bloggar om. 


Nä jag är 100% mig själv och det kanske är just det som behövs? Men visst, att kaska skit om andra bloggare verkar ju få status och läsare men vrf gräva sin egna grav som man ända måste rädda sig själv ur på ett snyggt men jobbigt sätt`? Att få den stämpeln om att vara dryg, kaxig, svinig osv. Nä, det är iget för mig. Visst finns det nog många som läser min blogg och bara vill kräkas över en (gör gärna det för det är erat tangentbord som blir ner kladdat). jag tänker inte sätta något lås på min blogg för att jag får lite dryga kommentarer. Allt som skrivs publicerar jag för att jag har ju mina åsikter lika väl som ni har era. Nu har dom ju börjat med att alla kommentarer och sånt måste godkännas av mig innan dom hamnar på bloggen, men ni kan vara lugna för ALLA kommer jag accepteras då kommentarern får står för er  



Nu till något roligt! Amadeus har hunnit bli 10månader och det innebär alltså att det bara är 2må¨nader kvar tills hans 1års dag!!! Helt otroligt jävla sjukt!! vart har tiden tagit vägen? Vid den här tiden för 1år sen sprang jag runt lätt irriterad och a  ggresiv pga värme och en STOR mage och folk runt om kring med stora käftar och ett lite för stort EGO för sitt egna bästa!! Men vem var vid min sida hela tiden?? Jo min underbara fina pojkvän/sambo! han klarade "eldprovet" och tog imot skit av mig i 9månader men stöttade mig och gör det fortfarande! Finare människa får jag nog fan leta efter. Marcus betyder så fruktansvärt mycket för mig och nåde den som ens tänker en liten tanke om att komma imellan för då kan ni ge er fan på att jag kommer sitta här och vässa klorna för att sen gå till attack (bara lite info)..nä men skämt å sido..eelleer...

 


För att återgå till familjens minsting! Nu är han högt och lågt och det är inte långt kvar tills han tar sina första steg själv utan stöd  Någon tand har då inte kommit och han kommer nog förbli tandlös  hihi men uj vad den gossen kan bitas och humöret har nog fått lite för mycket av mor sin  Men man kaln ändå inte göra annat än att ta upp och krama och pussa på honom när han blir så där sur som bara han kan hihi! 


Jag blir förövrigt 1år åldre i nästa vecka..rättare sagt den 26Juni..  känns inte alls kul då början på detta jävla år har vart en krokig och trasig berg&dalbana..och känner på mig att den kommer fortsätta med det tills..jag tills när?? men ska försöka göra tisdagen till en någorlunda bra dag  


På Fredag är det Midsommar och den ska vi fira hemma hos mamma, om vi tar oss dit  nä, nu ska jag klicka runt på andras bloggar medans datorn äntligen är på hihi..bjuder här på en sommrig blid på våran fis   


 


Länka gärna era bloggar så jag och andra kan läsa!!

 

TJAAOOOOOO 

så länge

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninnie - 12 maj 2015 19:08


  Oteknisk som jag är så fattar jag verkligen hur man lägger över bilder från mobilen till datorn?! kopplar jag mobilen via sladden (ofc) i datorn så laddar den bara?? Så bilderna från våran roadtrip kommer väl upp någon annan dag HAHA!   Idag...

Av Ninnie - 10 maj 2015 21:52


    Åh så var det söndag iegn och imorrn börjar en ny vecka :)   idag har vi knappt vart hemma. Vi hann knappt gå upp innan vi åkte hemifrån haha. Vi skulle iväg och hämta en matta men kom därifrån med kläder, leksaker och nya vänner :D Barne...

Av Ninnie - 9 maj 2015 20:33

Jag måste bara "tipsa" om en låt men framför allt denna video! Denna grymma unga tjej som endast är 13år dansar modern balett I Sia´s stor hit. under videons gång utspelar hon en raaaad olika känslor. jag kan inte sluta stirra på henne!! Hon  är...

Av Ninnie - 9 maj 2015 19:36

    Kul att se att det var så många som kikade in på bloggen i förrgår ;D Besöks stapeln pekade rakt upp ;)   Igår var det kanon väder ute MEN det blåste någe fruktansvärt och det var ju marken (marknad) men det var inte så lockande att gå :/...

Av Ninnie - 7 maj 2015 19:30

Efter en lååångt blogg stopp så är jag åter igen tillbaka för att ta upp bloggandet!    Just nu är jag inne på en "nystart" i livet och mycket som händer just nu. Jag och M har flyttat isär men är fortfarnde tsm men båda har lite att ordna upp...

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards