Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Ninnie - 15 maj 2012 15:42

.....


Sådär..TISDAAG!!  Men fick först en känsla av att det var onsdag (ledsen tjej när det visade sig BARA vara tisdag)

Aja bara att gilla läget och göra något så veckan går snabbt!

Har vart iväg till Försäkringskassan och fixat nytt bostadsbidrag och även gjort ett annat ärende så nu kan jag andas ut och nu jävlar blir det träning på HÖG nivå!!


Försökte mig på det här med att videoblogga i en spegel och det var lite....knepigt  Så njaa..det kan alla andra hållas med men jag trivs bra att blogga i soffan hahaha  ! 




Har funderat på att byta utseende på bloggen (igen)..så ska nog pilla på det lite senare. Har funderat lite på vad man kan prata om i ett videoinlägg och kommit fram till att detta ska jag ta upp:


  • Att vara Smal, & och varför det är mer "okej att kalla någon smal än att kalla någon mullig/tjock

  • Varför jag HATAR ordet "ungmamma"

Detta är ämnen som jag..stör mig på och kanske ni med?

Har ni några förslag på saker jag kan ta upp?


Amadeus är fortfarande sjuk men nu är det mest snor i HELA ansiktet och rinnande ögon men ingen feber

så det är skönt!! Om uppehållet håller i sig så ska jag smita er och plocka lite blommor jag haft span på en längre tid så vi får in lite fina blommor och inte bara tråkiga gröna fönster växter  Ska nog även ut och springa lite senare för att träna upp flåset. Ni som följt min blogg tänker säker


-a men det skrev du för någon månad sen!?

Och ja det kanske jag gjorde? Men har inte riktigt haft tid (det har jag väl egentligen haft) men det har alltid kommit något i mellan så som REGN och att vi vart borta och kommit hem sent och ätit och sen lagt oss. Men nu ska jag ta tag i springandet på allvar!!


Nä, Nu ska jag ficka en ny header till bloggen så jag återkommer lite senare :D


TJAAOOOOOOO

så länge

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards