Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Ninnie - 12 maj 2012 15:58


Ett snabbt blogginlägg då (som den otroligt fräna rubriken säger).

 Sitter i Uppsala och väntar på maaat!! Deus nannar (eller snart iallafall och karln min är på rymmen tillsammans med sin far och minsta bror. Hade hoppats på bra väder denna helg men nä...men är jag förvånad? Enligt v'ädret imorgon så ska det bli fint men det är bara för att vi ska sitta på ett hem -.- Eller ja, på kvällen så vi hinner nog njuta lite    


Deus våran lilla fis har blit sjuk..eller nått  han hyar ingen feber men ögon, näsa och mun rinner hela tiden och han är större delar av dygnet lite smått grinig. Och dom 2 senaste nätterna har vart HEMSKA o natten till idag har vart hemsk av hemskas då han har kanske sovit 1halvtimme-timme och så vaknar han med världens skrik och panik så han har fått växla mellan att sova på mitt bröst, i mellan oss och i sin säng Men efter en alvedon fick han lite ro och sov nästan hela natten (förutom dom gångerna nappen rymt) och idag vaknade han på bra humör men det linner lika mycket från alla hål! Men vi tror att det kan vara tänderen ordenlig förkylning  Så länge han slipper feber så är jag nöjd!!


Det där men videoblogg kommer upp efter helgen så ha tålamod  


*GÄÄÄSP* ...en sväng nyss men va fan..jag har så svårt att få ro att sova en sväng på dagarna så den lilla "powernapen" Kan ju bara ta sig i röven! usch blev ju bara segare i skallen ( segare än vanligt då)!


nä..tillbalka till verkligheten och så återkommer jag imorgon eller måndag!


TJAAAAAAAAAAAAOO

Så länge 

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards