Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Ninnie - 7 maj 2012 15:59


Babbel babbel babbel..jag lovar att vara roligare i nästa video blogg 


Av Ninnie - 7 maj 2012 12:58

TILLBAKA I ÖREBROOO!!!!



Har haft en super trevlig helg i Uppsala   Massa skratt och nya minnen  

Lägger upp bilder lite senare (men blir kanske 3-4st då jag SÖG på att använda kameran ).


Solen är lika aktiv idag som den var i hela förra veckan och jag hoppas det vackra vädret håller i sig!

Jag har hunnit få lite färg på bleka mig men oj oj..benen ska vi inte ens prata om   jag HATAR mina ben så dom får förbli bleka under denna sommar    eller ja, ingen kommer se dom ändå ^^


Nu ska vi bara ta det lugnt under veckan, För på Fredag drar vi INGEN! Ser både fram imot det men samtidigt inte   men vad gör man inte för att finnas för att stötta dom man älskar  


Funderar på mat val idag..antingen potatis, lax och sås som jag tjatat om sen i början på nästa förra veckan (haha) eller en god kyckling gryta med massa gott gott i? Hmm   fast har även en kyckling grej jag skulle vilja testa...!! 


Under dagen kommer en fråge stund äga rum och jag svarar ärligt på alla frågor, negativa som roliga. Så passa på att ställa er fråga nu! Och det gör ni genom att kommentera detta inlägg med eran fråga och så svarar jag på det i ett inlägg under dagen/kvällen!   


Inga frågor är för dumma..


Usch..jag är helt SLUT i benen, fast jag egentligen inte har gjort ett skit i helgen.nu ska jag hämta minifis som jag hör ligger och pratar^^ sen ska vi bara mysa och "leka" soffpotatisar 


TJOAAAAAAAAAOOOOOO

Så länge

  


p.s  


 jag måste bara lägga upp den här bilden på en cider jag drack i lördags


 

Får det lov att vara en burk kiss ;) hahahaha


Och avslutar med en bild på Amadeus på McDonalds i Västerås

igår 


   


Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards