Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Ninnie - 4 maj 2012 11:38


Så kul att se att trots min dåliga uppdatering den senaste tiden så har jag fortfarande över 50st besökare på bara ett inlägg   Vad kul!


Det får bli ett kort snabbt inlägg för jag har egentligen inte tid nu   Det ska Packas, städas, diskas och Deus ska få sig en flaska och få gå och lägga sig en stund vid 12.00 För er som läste igår så kunde ni läsa att vi ska iväg över helgen och jag ser verkligen fram i mot det!! Synd bara att dom som lovat sig att följa med fick förhinder Men men..Jag förstår absolut vrf några av dom inte kan följa med  

Men Vi ska göra denna till den bästa helgen ändå  Oj ja är verkligen jätte taggad  !! Jag känner mig som en speedad liten kanin som går på typ....hyper höjande medel hahaha


Idag är det tydligen  marknad här i Hallsberg oxå(?)..vi får väl se om jag och Amadeus faster (beroende på när hon kommer) hinner iväg en sväng och kolla läget där! Blir ju inte direkt jätte ledsen om vi inte hinner för en marknad är ju ändå en marknad, med andra ord, samma skit överallt. Men det är kul att gå och glo ändå   


Ja just det, en sqak jag har funderat över vrf man ska tvinga sina läsare till en kommentar??!   Ja men typ:


-Hej, glöm inte lägga en kommentar innan ni går..osv osv.. 


Man bloggar väl inte för kommentarernas skull? Eller? Inte gör jag det iallafall..men visst blir man gladare av en liten kommentar då och då..men att försöka fjäska till sig dom ser jag ingen poäng med?  Visst jag kan ställa en fråga på bloggen men får oftast svar på den via FB där folk kommenterat   Äh..fast alla har ju sina åsikter ^^


Nä, nu ni gott folk så ska jag göra lite nytta och jag ska börja med att göra en flaska lälla (välling) till fisen och sen kasta honom i säng (okej anmäl mig inte till soc, det är bara ett uttryck..alltså "kasta" ) . Men får se om ja hinner lägga in ett inlägg lite senare!


TJAAAAAAOOOOOOOO

så länge

  



 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards