Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg under april 2012

Av Ninnie - 11 april 2012 10:40


Det är kul att se att jag fortfarande har läsare trots mitt USLA bloggande..  

Men jag ska bättra mig..jag lovar! 


Det har inte hänt så mycket sen sist? Deus har blivit frisk (men det är ett tag sen)..öhm, vi har hunnit med påsk, men det firade inte vi! Nu väntar vi på bättre väder då det har vart USELT väder hela helgen  och halva veckan  Men ryckterna (yr.no) säger att den 17e ska det vara fint, och det gör ju inget för då kan vi hitta på någe kul då Deus blir 8(!)månader!


Letar lägenhet som jävla tok! Har mejlat på en lägenhet med privat hyresvärd MEN efter att samtalat med Sanna (Deus gudmor) så behöver jag inte vänta mig svar då hon mejlat dom för flera år sen men fortfarande inte fått svar  och det kanske förklarar vrf ja inte fått svar  hahaha..bra det där med privat   


jag har kommit fram till att jag ska börja träna, eller ja träna och träna vet jag väl inte men iallafall börja springa! Är så trött på min mage så jag tror jag SPYR!! Ska även komma på ett bra sätt att träna bröstmusklerna (dom som jag inte har några) så jag kanske kan få tillbaka "fina" bröst (eller ja, jag kan inte få tillbaka något jag inte hade innan) Men ska göra ett försök till det   

Ja jag vet att jag inte är den som är utseendefixerad men hallå? Även jag har åsikter om hur jag vill att MIN kropp ska se ut! Och när man själv inte trivs så måste man väl få göra ett försök till att må bra..? aja...


Rent psykiskt så har livet vart ett HELVETE den senaste tiden! Ibland vet jag inte  vart jag står eller vart ja har vissa människor, och andra har man bara lust att sudda ut från ens liv. Att känna sig behövd är en känsla jag tror alla älskar och gillar men när den känsla helt plötsligt försvinner och övergår till en känsla av att jag DÖG då är hemsk och förvirrande. Men jag har min lilla familj, Amadeus & Marcus  , men resten då? När ens släkt och vänner "sviker"? Och man står där och undrar vad fan som hände? vart är då den där dosan som man kan pausa och spola tillbaka livet med? och spola tillbaka till stunder man egentligen skulle ha skrikit STOPP!?


Att ständigt gå runt med spänningshuvudvärk och irritation inom sig som helt plötsligt svämmar över och tas ut på helt fel person är fan inte okey!! Och jag vet att bara jag är den som kan rätta till det men så fattas orken, orken som tas ut på fel sätt..  Bara att få gråta ut på någons axel skulle vara en så lättand men vem ska jag göra det på? När jag inte ens kan gråta framför min älskade sambo om vi inte bråkar, för då släpps allt, lite för mycket!! Jag är inte den som  vill lämpa över mina tankar på folk då jag lärt mig misstag av att öppna sig för folk man trodde var vettiga som i slutänden  visar sig inte mer värda en påse skit, om ens det! Människor som sedan omvandlar min tankar och åsikter till någe negativt och använder det i "krig"! Nä fy fan...



Nä, nu har jag en son är högt och lågt så skriver mer senare, och kanske lite mer positivt 


TJAAAAAAOOOOOO

så Länge 

 


   

Av Ninnie - 2 april 2012 13:06


Passar på att slänga in ett blogg inlägg när älskade sover!  Ni som har mig på FB vet om att han för tillfälligt  är sjuk med HÖG feber & Som högst låg den på 41grader  och kräktes upp det han åt så 1177 (sjukvårdsrådgivningen) bad oss att ringa efter Ambulans! Så vi fick åka Ambulans in till akuten där fick dom ner febern och kunde konstatera att han fått en massa slags blåsor och skit i munnen och hals   Tyvärr finns inge medicin för det mer än Alvedon så han kan äta och dricka!  Och läkaren tror även att han är frisk om om ca 5-6dagar! HOPPAS!!


Jag som hade planerat att vi skulle göra lite påsk fint i veckan   Men istället ska vi bara ta det lugnt och titta på barnprogram hela dagarna!   


jag har ju haft som plan att göra någe med mitt hår, men efter att majoriteten på FB tyckt till så blir min nuvarande hårfärg kvar ett tag till   


   


Nä nu ska jag plocka lite medans han fortfarande sover (får passa på då han bara sover korta korta stunder)


TJAAAAOOOOOOOOOO

Så länge

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards