Mitt Liv Enligt Mig Själv

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

Covers, bebis dop och sött!

Av Ninnie - 11 april 2012 20:44

GodKväll bloggers..


Sådär, hemma igen efter att ha vart i gamla hemtrakter  

Jag, Sanna, hennes son och (självklart) Mini Älsk var på besök hemma hos några bekanta till mig!  

Mycket trevligt 


Satt och glodde runt lite (som vanligt) på internet och fann denna BEDÅRANDE film på äkta kärlek!! Se och njut och avgör själva om det är äkta kärlek och vänskap..  


 så fin liten film ...


I morgon ska jag ta det lugnt,  jag funderar på om jag kanske ska spela in en ny cover? Den senaste är ju pinsamt usel   Jag upptäckte ju att va fan...DET VAR JU HELT FEL FILM jag laddade upp *splach in face* HAHAHA men så går det om är lite för flint på fingrarna   Men som sagt, den bjuder jag på, kan ju inte vara bäst hela tiden eller vad säger ni   hahahaha... !

Är lite sugen på en svensk cover denna gång (älskar att sjung svenska)..kanske skulle testa Utan dina andetag med kent? Den är väldigt fin!! Men vart fan hittar man kareoke på den??   hmm..det finns ju galet många covers på den så funderar på att sätta en personlig "tutch" på den (vilket man ska vid en cover)..tåls att tänka på!


Har förersten fått en hederlig förfrågan om att sjunga på en barndoms väns sons dop (hängde ni med) och det skulle vara så (ursäkta) men jävla kul! Att få en sån fråga ser jag som en ära då ett barndop är något fint och ska vara minnesvärt för dom som har de..så jag får fundera på det  men det lutar nog åt ett ja, om dom inte ångrat sig    


Nej men oj vilket kvälls babbel det blev hihihi...men jag lovade ett roligare inlägg (fast om detta är så kul går ju att diskutera)..


Nä, publicera detta kanske och sen klicka runt på lite  bloggar som jag läser (kommentera gärna eran) 



Natti Natti

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninnie - 12 maj 2015 19:08


  Oteknisk som jag är så fattar jag verkligen hur man lägger över bilder från mobilen till datorn?! kopplar jag mobilen via sladden (ofc) i datorn så laddar den bara?? Så bilderna från våran roadtrip kommer väl upp någon annan dag HAHA!   Idag...

Av Ninnie - 10 maj 2015 21:52


    Åh så var det söndag iegn och imorrn börjar en ny vecka :)   idag har vi knappt vart hemma. Vi hann knappt gå upp innan vi åkte hemifrån haha. Vi skulle iväg och hämta en matta men kom därifrån med kläder, leksaker och nya vänner :D Barne...

Av Ninnie - 9 maj 2015 20:33

Jag måste bara "tipsa" om en låt men framför allt denna video! Denna grymma unga tjej som endast är 13år dansar modern balett I Sia´s stor hit. under videons gång utspelar hon en raaaad olika känslor. jag kan inte sluta stirra på henne!! Hon  är...

Av Ninnie - 9 maj 2015 19:36

    Kul att se att det var så många som kikade in på bloggen i förrgår ;D Besöks stapeln pekade rakt upp ;)   Igår var det kanon väder ute MEN det blåste någe fruktansvärt och det var ju marken (marknad) men det var inte så lockande att gå :/...

Av Ninnie - 7 maj 2015 19:30

Efter en lååångt blogg stopp så är jag åter igen tillbaka för att ta upp bloggandet!    Just nu är jag inne på en "nystart" i livet och mycket som händer just nu. Jag och M har flyttat isär men är fortfarnde tsm men båda har lite att ordna upp...

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards