Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Ninnie - 23 mars 2012 15:09

Cover by me!


  Skyskraper

Tror detta är den dåligaset covern jag gjort 

Men va fan, jag har aldrig påstått att jag är bättre än Celin Dion (stavning?)   

Men det får gå ändå :) ska försöka gör en bättre Cover när jag har mer tid, så länge får ni nöja er med denna haha!
 

*ska tillägga att den blev aningen kort  Spelade in längre än det där...hmm skumt aja*

Av Ninnie - 23 mars 2012 11:51

Funderingar om skräp...


När man är ute och går så kan man ju hitta/se en massa skit i dikena så som tomma flaskor/burkar, fimpar, snusdosor, påsar yeah you name it! Men så så helt plötsligt hittar man en sko, underkläder eller ett par glasögon?? Då kommer min fråga hur fan hamnade dom där? Tex en sko? vem upptäcker inte att man tappat en på vägen? eller ett par glasögon? HAHAHA! Det finns så mycket skit i dikena som JAG så gärna skulle vilja veta historien bakom  


Har ni hittat någe konstigt ute i naturen någon gång?



Idag kommer Sanna hit och ska färga min utväxt men innan dess så ska jag och MiniFis ut i det fina vädret! Funderar på om vi ska gå iväg och unna oss en glass 

Men först ska det dammsugas och torkas golv så vi slipper ta det ikväll Kan vara skönt att ha allt klart så man bara kan slå ner arslet i soffan och ta fredags mys direkt när Älskling kommer hem  Ska även sätta Deus i ett bad men det blir inte fören ikväll innan han går och lägger sig!


Men nu ska jag stänga ner datorn och ta en Alvedon och hoppas på jag slipper migrän 

Bilder kommer i EM!


TJAAAAAAOOOOOOOOo

Så länge


*avslutar med en bild på min snutt*


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards