Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Ninnie - 22 mars 2012 21:55


Sådär...


då har man slagit ner arslet i soffan efter att ha diskat lite o plockat lite 

Har även hunnit med och ätit!

Jag  och deus tog en promenad förut  men inte lika lång denna gång då vi gick ganska sent..men får bli en längre imorgon!

Kameran hade jag med mig som lovat  Men det blev inte så många bilder då jag hade en deus på armen som inte ville sitta i vagnen   Dom slänger jag in imorgon eftersomjag inte lagt över dom i datorn än! Men lägger ion lite nya bilder som jag tog innan promenaden


       

*klicka på bilderna för att få dom större*


Här är även en otroligt söt Bild på Amadeus (i blått) och hans Kompis Wincent (i grönt)


 

 

Fler bilder kommer som sagt imorgon!   


Sitter och glor på BigBrother och försöker hålla John Blund borta...men han kan gärna få kasta sig över mig när jag bäddat ner mig i sängen  


Nä nog bloggat för idag!! Mer imorgon!! Har även en galen grej jag tänkte ta upp här imorgon som jag kom och tänka på när jag var ute och gick HAHAHA!!


GOOOODNAAATT

  



Av Ninnie - 22 mars 2012 14:16


Jag vill göra något drastiskt med mitt liv, eller ja, snarare utseende! Men har ingen aning om vad  


Är lite sugen på en Sidecut (stavning) det är ju för jävla snyggt!! Men tror inte jag skulle passa i det, samma med riktigt snygga Dreds, så snyggt men inget för mig! hmm...nä får väl börja med att färga utväxten (hihi) och hitta någon som kan sy in läshår, så länge får jag köra med clips   Men det blir inte riktigt samma sak, det känns fel och lite mycket fjortis för mig  Nu säger jag inte att det är fel med Clips då jag använder det själv    Men jag vill slippa krånglat att sätta i det och slippa räddslan över att det ska synas! Har även en son som har kommit på det där med att dra i håret. vilket inte är så populärt då jag är GALET JÄVLA HÅRÖM...så när han får ett riktigt bra tag om håret får man göra ett tappert försök att klä på sig ett leende och snällt säga att det är ajaj..grrr!


Nu Vill jag ha sommar eller ja, i allafall varmare! "Råkade" nämligen klicka hem en söt liten klänning och ett par hängselshorts (löööv it) och även en keps till Min lilla Älskling, ja just det, hittade även ett par överdrags byxor till honom som jag oxå beställde   .har suttit och letat efter något till Stora Älskling, men det är ju lättare sagt än gjort 

1. Han är så kräsen

2. Svårt med storlek

3. finns ALDRIG i den färgen man vill ha..


Jag får väl leta vidare efter någe   

Har suttit med huvudvärk till och från i FM men nu tror jag det har avtagit?

Så ska ner och kolla posten och sen vänta på att Amadeus ska vakna så vi kan gå ut..hinner nog slänga in dom få bilderna jag hann ta igår på promenaden innan kameran dog 

Så den har legat på laddning hela dagen så ska det knäppas fina bilder sen som ska redigeras ikväll (eller imorgon) 


Nä, nu ska plocka det sista innan Deus vaknar så vi bara kan ta på oss och gå ut  


TJAAAAAAAOOOOOOOOOO

Så länge

 


*avslutar med en flumm-lip-bild på våran pärla*


 


Han har fått för sig att varje gång någon tar fram en kamera så ska han lipa eller göra någon annan söt min^^

hahaha..han börjar till och med skratta som en tok när man tar fram den 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards