Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Ninnie - 9 mars 2012 22:44

Hemma själv och pillar navel...



Amadeus hjärtat ligger och sover, Älskling är inte hemma då han är ute och roar sig med kompisar  

Jag själv sitter hemma och glor på tv med ett glas Röd vin (så jävla gott)!


Imorgon ska vi ta en promenad hem till Mamma & CO. (en promenad på ca2 timmar, så här är vi hurtiga  )

Och där ska vi vara tills Söndag då vi ska åka och fira storebror..(som fyller den 12 Mars) 


*GÄSP*


jaha..där var BB slut..vad fan ska man titta på nu då   ...lutar väl åt att titta på insidan av ögonlocken del FemtioElva av...öh..hmm..aa skit samma!!


NÄ...syns imorgon!!


GOOOODNAAATT

  


 

Av Ninnie - 9 mars 2012 13:58

Babbel babbel babbel...


Städat och plockat lite men nu är det så gott som klart  

Amadeus var med som stöd (eller inte), jag plocka undan och han drog fram, och kuddarna i soffan ska tydligen ligga på golvet av någon anledning  , jag har fått springa fram och tillbaka för att hjälpa honom ner från ställen han stallt sig på och "inte" kommer ner..så till slut bestämde vi oss för att stätta oss och äta lite NamNam (yogurt och smörgåsrån med smör)! Det där med smörgåsrån med smör har hans kära mormor lärt honom..och lukten av smör är ju...ingen parfym jag skulle vilja ha  Men vad gör man inte för sin lilla Deus^^ 


Han förkylning är 95% bättre men fortfarande snorig i näsan, men han leker för fullt idag i allafall så det är en klar förbättring och "snoreriet" kommer ge med sig med tiden ..


 

Smörgås rån, onepice och barnpogram är inte alls fel 

*bild tagen igår*


Jag har funderat lite på det här hur vissa människor egentligen funkar..jag menar,  det här med att komma med en massa jävla bortförklaringar och sen inte tro att sanningen kommer fram?? Är man bara allmänt dum i huvudet är bara väldigt blåst? Hmm..vrf inte bara säga sanningen direkt istället för att försök slingra sig runt och sen hoppas på att man inte "märker" något!? Äh skit samma, jag VET att jag inte ska bry mig om folk som drar massa onödig energi ifrån en men ibland kan man bara inte låta bli   särskilt när det finns så jävla mycket av dom människorna runt om kring oss!!


NÄ, detta funkar inte!!! Här ska det planeras in 2st resor inom en VÄÄÄLDIGT snar framtid!! .fy fan vad skönt och kul det skulle vara!! Inte bara för oss utan även för Amadeus..så får det nog bli! en liten resa ska jag och Marcus göra själva (unna oss en kryssning) ta för att rå om varandra och bara skita i allt skit snack..men den får bli om någon månad! ..


Ja just det, min arm har så gott som läkt nu  och ytterst lite färgförändringar kan jag se just nu men det kommer ju att blekas med tiden så förhoppningsvis är det så gott om borta om några månader!!


Nä, nu ska jag fixa det sista innan mini-fis vaknar igen...


TJAAAAAOOOOOO

så Länge

  



Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards