Mitt Liv Enligt Mig Själv

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

brännskador och 2månader före sin utveckling

Av Ninnie - 29 februari 2012 11:51

Oj oj vad jag har vart dålig   och jag ber om ursäkt för det!...


Här har det hänt ganska mycket! Amadeus har hunnit blivit 6månader och han kryper för fullt och på BVC igår fick vi bara positiva resultat och fick även höra att han ligger ca 2månader före sin utveckling  så med oss hem fick vi broschyrer för barn vid 8månaders ålder^^   Jag har fått spendera några timmar på Akuten eftersom jag testade på det här med att få kokande vatten över mig, och det är INGET jag kan rekommendera! Jag är så jävla glad över att jag inte hade Deus på armen eller liggandes på golvet när det hände  jag skulle nämligen göra ordning hans nya flaska så jag hade i vatten i den och körde den i mikron tills det började koka. Jag vänta en kvart-20min  innan jag plockade ut den och jag kände lite runt kanten innan jag tog ut den om den var varm men det var en inte, så jag tar tag i flaskan och vänder mig om för att ställa den på diskbänken men vet om jag ryckte till eller något så det kom någon droppe på handen men helt plötsligt tappar jag flaskan men istället för att tappa den rakt ner i golvet föll den över min arm och ner på midjan  Reaktionen blev att ja skrek och sprang in på toaletten för att sen kasta av mig kläderna och skölja med KALLT vatten! Marcus som var i vardagsrummet  ropade och frågade vad som hade hänt men jag fick inte fram ett ljud!! tårarna bara sprutade och armen kändes som om den var av..nä fy! i stort sätt hela underarmen är bränd och lite på midjan 


  

På akuten kunde dom konstatera att jag ändå hade en tur men jag kan komma att få färgförändringar på armen och sen ett litet ärr på magen/midjan där jag även hann få en blåsa..men ärligt talat så skiter jag i det! Huvudsaken är att det ändå gick så pass bra som det gjorde  

 **


Måste bara påpeka detta otroliga väder  asså är det bara eller visst är det helt underbart!! Älskar värmen, solen och när jag var ute förut så såg jag även att  knopparna på träden håller på att slå ut  Så när Deus fått i sig lite mat sen så ska jag ta på honom lite ytterkläder och ta med honom och MIxie ut på en promenad 


Vi letar fortfarande ny lägenhet, känner nu när minifis är ÖVERALLT att lägenheten kanske är lite liten  Så nu ska det letas lägenhet på 100% allvar!


Nä, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting (det är ganska ansträngande) tills jag får något att göra ^^


TJAAAAOOOOOOOOOO

så länge

 


Ja just det, glöm inte kika in filmen på Deus när han kryper, den ligger bara ett skroll här nedan  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninnie - 12 maj 2015 19:08


  Oteknisk som jag är så fattar jag verkligen hur man lägger över bilder från mobilen till datorn?! kopplar jag mobilen via sladden (ofc) i datorn så laddar den bara?? Så bilderna från våran roadtrip kommer väl upp någon annan dag HAHA!   Idag...

Av Ninnie - 10 maj 2015 21:52


    Åh så var det söndag iegn och imorrn börjar en ny vecka :)   idag har vi knappt vart hemma. Vi hann knappt gå upp innan vi åkte hemifrån haha. Vi skulle iväg och hämta en matta men kom därifrån med kläder, leksaker och nya vänner :D Barne...

Av Ninnie - 9 maj 2015 20:33

Jag måste bara "tipsa" om en låt men framför allt denna video! Denna grymma unga tjej som endast är 13år dansar modern balett I Sia´s stor hit. under videons gång utspelar hon en raaaad olika känslor. jag kan inte sluta stirra på henne!! Hon  är...

Av Ninnie - 9 maj 2015 19:36

    Kul att se att det var så många som kikade in på bloggen i förrgår ;D Besöks stapeln pekade rakt upp ;)   Igår var det kanon väder ute MEN det blåste någe fruktansvärt och det var ju marken (marknad) men det var inte så lockande att gå :/...

Av Ninnie - 7 maj 2015 19:30

Efter en lååångt blogg stopp så är jag åter igen tillbaka för att ta upp bloggandet!    Just nu är jag inne på en "nystart" i livet och mycket som händer just nu. Jag och M har flyttat isär men är fortfarnde tsm men båda har lite att ordna upp...

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards