Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Ninnie - 10 februari 2012 14:35

..........


Det mesta av städningen är klar så nu trär jag ner arslet i 5min och andas innan jag ger mig på resten!


Mixie ligger forfarande och sover..hon har nu börjat visa symtom på att hon blev vaccinerad igår  stakars lilla plutt! Men som tur är så är det bara någon dag hon kommer vara hängig och trött!


Vart har denna vecka tagit vägen?! helt sjukt!  men guuuud så skönt med Fredag! Ikväll blir det bara en massa mys i soffan..OM vi inte får oväntat besök (nu fick jag upp den där kaffe reklamen i huvudet..ni vet,kaffe reklamen? när du får oväntat besök..  ) Nä, men vi har en tendens till att alltid få besök på helgerna..och inte mig i mot :) tvärt om, jag uppskattar när det kommer folk ^^  På lördag  vet jag att vi kommer får besök så det blir inte oväntat eftersom vi planerat det sen en vecka tillbaka hihi! För imorgon blir det en tidig alla- dag middag med älsklings syster och hennes kille..ska bli mysigt och så får Mixie busa av sig lite med Nahla (beroende på hur hon mår) och Deus får mysa lite med faster!


En sak som jag har undrat över ganska länge är vad det är som gör mig så speciell? vad är det som skiljer mig mot andra i min ålder? jag har fått en del mejl och PM om att folk tycker jag agerar och gör saker och ting helt rätt och att visa till och med ser upp till mig(fick en kommentar om det senast idag)?? Jag tycker jag precis som alla andra?


Nä, tillbaka till verkligheten 


TJAAAOOOOOOOOOOOO

  


Av Ninnie - 10 februari 2012 11:08



måste bara få börja med att skriva:


patetisk patetisk patetisk!!

  


så, då var det gjort!! Vill skriva sååå mycket mer men känner inte för att göra det då allt jag skriver här i MIN blogg missuppfattas, alla tar åt sig eller så får jag en massa skit för det! Jag vet, jag ska egentligen skita i vad andra tycker, och jag gör det, men när det blir sånt jävla liv att min familj blir drabbad så har jag valt att hålla käften!!


***


Sååå ...fick ett glädjande samtal av Marcus syster Mahlin (http://mahlinpersson.bloggplatsen.se/) som har Mixie´s  syster att det gick jätte bra även för Nahla hos veterinären    Så nu är man ännu gladare att BÅDA våra töser mår bra  


 

Den här bilden är från Mahlin   

Och till höger ligger Mixie och till vänster Nahla! Väldigt trötta efter lite bus hihi

*måste säg att dom ser bytte små ut på bilden *


Idag ska det Fredags städas överallt, det vill säga, dammsuga, torka golv, städa hyllor, diska OSV..får hoppas bara att dom små vill samarbeta med mig..men har en svag känsla av att ingen av kommer att göra det >.<  hmm 

Städning av Amadeus rum tog jag igår, så där ska bara dammsugarn in!


Tänkte lägga in lite nya bilder på Amadeus, smink och så klart Mixie..men tror ni jag hittar datakabeln till kameran?! NÄ!!!! Så jag får fixa det när älskling kommer hem..han vet bergis vart den ligger  


Nä, göra lite nytta och börja städa..och har jag tur så hittar jag kabeln  


Hörs sen:


TJAAAAAAAAAOOOOOOOOOO

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards