Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Ninnie - 7 februari 2012 12:45

  Rock Me Amadeus - dubstep remix


Bara för att Amadeus har egen låt...   

Av Ninnie - 7 februari 2012 11:03


...............punkt...punkt..punkt.......


Dom små sover middag..den ena i sin säng och den i det andra rummet ^^ 

Idag står det inga måsten på schemat och jag undrar vad man ska hitta på..? Dra fram snabel draken och sen fru skurmopp..men väntar nog med det och bara tar det lugnt nu  Ska kolla på nya avsnitt av Elsas värld på tv3 Play tänkte jag..nu medans det är lugnt ett tag!


Deus har förresten fått sin första fläskläpp  Dock inte så stor så den försvinner nog innan dagen är slut..ni vet, våran lilla krabat är ju inte still längre och nu när han var på jakt efter en stor mjukis tärning så tog han så mycket sats att han glömde(?) ta med sig händerna när han skulle "krypa" så det slutade med en faceplant och sen kom tårarna..men jag lugnade honom med en kram och puss och sen sa att han kommer få värre skador en det där..tex när han får tänder  Och så helt plötsligt upptäckte han någe spännande på tv:n och ALL smärta försvann..så jag tror inte det gjorde så ont    


Igår fick Amadeus spendera kvällen hos Mormor och det uppskattade han för när vi kom för att hämta honom var han så otroligt duktig på att skita i mamma och fullt koncentrerad med att leka med mormor och kuddarna ^^ haha lilla skit unge  Så igår när vi väl lyckade få hem våran lilla gosse så var han så trött att han tvär slocknde efter en flaska välling vid 22.00 och somnade för kvällen(!!!)  


Jag har förresten vant mig med att att gå upp tidigt (08.45) för att ge Mixie frukost, hinna spring ut med henne så hon får göra sina morgon behov (har fått henne nästintill rumsren  förutom dom små små olyckorna med kiss droppar som kan läcka lite under tiden man tar på sig ytterkläder, men det händer kanske 1gång (om inte mindre) per dag)  , och sen in igen och ta det lugnt med frukost i soffan innan Amadeus vaknar runt 10.00..så skönt att det flyter på så perfekt! 


Nä..nu ska jag kolla på Elsas värld (helt klart se värd, ni hittar det på tv3 Play)


Tänkte slänga in lite bilder sen på det lilla vilddjuret 


TJAAAOOOOOOOO

Så länge

  


 

Fotograf: Carro   

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards