Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg under januari 2012

Av Ninnie - 9 januari 2012 15:45

IIIIIM BAAACK.....igen...


usch..har vart PINSAM dålig på att uppdatera!! Men ibland tappar allt intresse för att blogga eller läsa bloggar =/ men nu ska jag ÄNNU EN GÅNG TA börja blogga på allvar ;)


Nu är det 2012 och i år är det mycket som händer, sjukhusbesök för min del och ta och få ett  livsavgörande provsvar (okej kanske inte livsavgörande men inte långt ifårn)! Trodde allt kunde vara bra efter min "lilla" sjuk stund där efter att att deus föddes men nej, nu börjar allt om men denna gång på allvar  


Amadeus ska döpas på lördag (iiiiii) , han ska till BVC, vi ska leta ny lägenhet, älskling får ett avgörande beslut ang jobb(!!),och självklart amadeus fyller 1år! Fast dit är det låååångt kvar..8 månader, så vi har gått om tid att hinna planera den "lilla" festen  hihi 


Ja just det, så här lagom till dop och allt så har Minifis gått och blivit förkyld!!  Så ja har sagt att han inte ska få sticka sin snoriga lilla söta näsa utanför våran lägenhet!  Buhu..men han är pigg och glad endå trots snor och dregel i hela ansiktet  hihi      så det är i allafall någe posetivt!



Jag skrev ju för någon månad sen ang mitt hår som jag hull på att tappa, jag kan meddela att det INTE är några förbättringar på den delen så jag får väl göra som alla säger åt mig, KONTAKTA VC!!..hmm ska bara våga!


Nä, nu ska jag plocka undan deus leksaker som ligger utspridda och sen invänta Älsklingen som slutar om ca 30min   Jag slänger in en sov bils på våran lilla ängel: 


tihi..har han inte världens sötaste stil    detta var heller ingen engångsföreteelse, utan han föredrar att ligga och sova på det här sättet ^^ oavsätt hur många gånger man går för att vända på honom så är han kvicka som tusan att snurra tillbaka   


i nästa vecka ska vi förfesten fixa till så han får ett eget rum att ha alla sina saker i, och slutligen låta honom sova där :) nu kommer säkert folk RASA över att vi tänkt låta honom sova själv! Men jag kan tillägga att det är VÅRAN son och vi känner oss säkra med det valet..ni är välkomna med åsikter, men inget jag kommer lyssna på!!


TJAAAAAAAAAOOOOOOOOOOO

SÅ LÄNGE

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Ovido - Quiz & Flashcards