Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Ninnie - 27 januari 2012 13:50



FREEEEDAG!!!


satan vad skönt med helg..tror jag  a ja, helgen är ju i allafall planerad, eller ja, den var det!


Det har inte hänt så mycket än sist jag bloggade  elleeer?   Amadeus har vart på BVC och han växer så det knakar! Och vi har ÄNTLIGEN fått en hörnsoffa..så sjukt skönt! OCH som pricken på moset (vrf säger man alltid så..jag menar vadå pricken??!) a skit samma, nu till helgen utökar vi våran lilla familj med en 4bent liten bebis  

En liten rottis/schäfer tik kommer och flyttar in  Så nu ska jag valp säkra lägenheten och så ska vi införskaffa oss lite leksaker o så! MYYYS!!  Vi har dock inte kommit på namn än   Men jag har fastnad lite för Pixie eller Mixie men jag får se vad karln säger när jag lägger fram dom förslagen^^ 



Är hon inte bara för söööööt!?    


Deus har lärt sig att ställa sig som en löpare precis innan start, ni vet sådär med rumpan upp i vädret HAHAHA måste säga att han ser bra charmig ut när han står så   benen har han lärt sig att flytta fram men när det kommer till att flytta armarna och händerna så finns det bara ett ord som bäst beskriver hur det går...FACEPLANT, han blir inte ledsen när det blir så, bara J*vligt förbannad ^^


*sniff*sniff* nä, tror det är dax för att blöj byte  Det kom en doft av..hmm ja nä jag håller det för mig själv! Tihi..


Bloggar mer senare..


TJAAAAAOOOOOOOOOOOOO

Så länge

  

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards