Mitt Liv Enligt Mig Själv

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Ninnie - 19 januari 2012 13:44

HEMMA...


Sådär..då var man äntligen hemma igen efter sjukhusbesöket! Nu väntas några spända veckor på provsvar och efter det får vi se vad som händer!


Men jag känner att jag nu kan gå ut med vad det är för prover och sånt jag babblat om..efter att jag fick Amadeus och blev sjuk så togs det ett CellProv som visade förändringar, jag har väntat och väntat och VÄÄÄNTAT på att få komma på återbesök och ta nya prover för att se hur det ligger till! Idag så gjordes just dessa prover..och efter att ha tittat i mikroskåp efter lättare förändringar så kom dom fram till att ta ett större prov vilket innebär att dom var tvungna att ta en bit av livmodertappen..och nu pratar vi inte någon JÄTTE stor bit utan bara en liten bit som dom kniper av med hjälp av en tång och detta kändes inte alls (känns som typ ett plötslig mensvärk som försvinner lika fort) ! Och detta har skickat i  väg till labb!


Så nu återstår bara en lååång väntan på nästa provsvar som kommer visa vad som kommer hända i framtiden!   


så så ligger det till!



Nä, nu ska vi inte prata deppiga saker! Ska snart plocka lite och ta disken tänkte jag men jag glömde köpa diskmedel förut så..ja  Så jag får väl dra fram snabel draken i brist på annat  och sen..bädda..låååångsamt för sen har jag inget att göra hahaha! Fixa lite i Deus rum kanske?..aja nä jag bloggare mer senare   


TJAAAAAAOOOOOO 


 

Översätt bloggen

Ninnie Mini Öberg

Här hittar ni mig

Vårat Hjärta

                       

                   AMADEUS

 

                 2011-08-17

               3475g

               50cm

                         

 

                    Amelija

               

 

                 

       2013-09-17

           3390g

            49cm

 

 

 

lämna gärna erat tycke om Bloggen HÄR

Besöksstatistik

Nils Amadeus Junior

                  

Diamanda Amelija Natacha

     

Det Bästa som finns

   

Kärlek

                     10-10-10  

jag letar efter..

klockan är...

Några frågor?

10 besvarade frågor

Det Senaste jag skrivit

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

RSS

Havandeskapsförgiftning

Amadeus på nyheterna

MIN systers blogg


Skapa flashcards